کریم بنزما در آخرین جلسه تمرینی فرانسه قبل از عزیمت به قطر تنها 15 دقیقه تمرین کرد ولی خودش معتقد است به بازی برابر استرالیا خواهد رسید.

بنزما فقط 15 دقیقه تمرین کرد: خوبم، نگران نباشید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین تیم ملی فرانسه قبل از عزیمت به قطر روز گذشته برگزار شد و کریم بنزما تنها 15 دقیقه توانست کار کند و سپس به رختکن رفت. کریم که در یک ماه گذشته به دلیل مصدومیت بیشتر بازی های رئال را از دست داده بود، همچنان در شرایط خوب بدنی نیست و طبق ادعای رادیو مونته کارلو، به توصیه تیم پزشکی فرانسه و طبق برنامه از پیش تعیین شده تنها در 15 دقیقه ابتدایی تمرین حاضر بود و سپس در سالن بدنسازی انفرادی تمرین کرد.

 6 روز دیگر اولین بازی فرانسه در جام جهانی برابر استرالیا خواهد بود و مشخص نیست بنزما می تواند در این بازی حاضر باشد یا خیر ولی او نسبت به این قضیه خوشبین است.

برنده توپ طلای 2022 به تله‌فوت گفت:«شرایطم بهتر است و البته اخیرا کمی درد داشتم. خیلی جدی نیست و نه پارگی عضلانی دارم و نه مشکلی که بتوان گفت دردسرساز خواهد بود. می توانم تا روز بازی با استرالیا به 100 درصد آمادگی برسم. قضیه ریسک نکردن نبود و تنها می توانم بگویم که  100 درصد روی فرم نبودم و برنامه این بود که برای رئال به میدان نروم.»

کریم ادامه داد:«مدتی درد داشتم ولی پس از کار با فیزیوتراپ ها شرایطم بهتر شده است. در دویدن مشکل داشتم ولی الان خوبم و جای نگرانی نیست.»