دیدیه دشان، سرمربی باتجربه تیم ملی فرانسه، تاکید کرد پل پوگبا در جام جهانی قطر 2022 حضور خواهد داشت.

دشان: تردیدی در مورد رسیدن پوگبا وجود ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، هافبک 29 ساله و فرانسوی در اواخر ماه گذشته و در تمرینات تیم جدیدش یوونتوس از ناحیه منیسک جانبی زانوی راست خود دچار آسیب دیدگی شد. ابتدا اخبار حاکی از آن بود که این هافبک ارزشمند تا پایان سال 2022 از میادین دور خواهد بود و پل پوگبا نمی تواند در ترکیب تیم ملی فرانسه در رقابت های جام جهانی حاضر شود. اما در نهایت پوگبا و کادر پزشکی یوونتوس با انجام عمل جراحی مخالفت کرده و تصمیم گرفتند با یک برنامه درمانی آرام، شرایط بازگشت او به زمین طی پنج هفته آینده را مهیا سازند.

جلسات تمرینی پل پوگبا سبک در سالن بدنسازی و استخر آغاز شده و اگر روند بهبودی این هافبک فرانسوی طبق برنامه پیش برود، او پیش از جام جهانی شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد. حالا دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه مدعی شد تا امروز سوالی در مورد حضور این بازیکن در جام جهانی وجود نداشته است.

دیدیه دشان گفت: "مهم این است که همه بازیکنان در جام جهانی حاضر باشند، اما ما هرگز در امان نیستیم و شرایط به طور کامل امن نبوده است. از این رو نیاز به آماده سازی بازیکنان جوان تر داریم. البته من با پل پوگبا همیشه در ارتباط هستم و تردیدی در مورد حضور او در جام جهانی، حداقل تا به امروز که وجود نداشته است."