پل پوگبا، هافبک یوونتوس، در تمرینات این تیم مصدوم شده و ممکن است به مدت دو ماه قادر به همراهی این تیم نباشد.

شوک به یووه؛ احتمال دوری دو ماهه پوگبا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا پس از چند سال دوری از یوونتوس بار دیگر با پایان مهلت قراردادش با منچستریونایتد به این تیم برگشت. 

این بازیکن پیش از این نیز یک بار از منچستر به تورین منتقل شده و روزهای درخشانی را در ترکیب یوونتوس سپری کرده بود. همین باعث شد که او بار دیگر و به امید تکرار آن درخشش پس از شرایط سختی که در منچستریونایتد سپری کرد، به لیگ ایتالیا بیاید. 

با این حال به نظر می‌رسد مصدومیت قدیمی‌ای که پیش از این نیز باعث شده بود پوگبا مدتی طولانی قادر به حضور در ترکیب منچستریونایتد نشود گریبانگیر این بازیکن شده است. 

شب گذشته اعلام شد که این بازیکن در آستانه آغاز فصل جدید و پیش از بازی دوستانه برابر بارسلونا در آمریکا، از ناحیه مینیسک خارجی دچار مصدومیت شده است و باشگاه یوونتوس نیز با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تایید کرد. 

در این بیانیه هیچ اشاره‌ای به مدت زمان دوری این ستاره فرانسوی از میادین نشده بود اما حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که پوگبا باید پایش را بار دیگر به تیغ جراحان بسپارد و به این ترتیب احتمالا دو ماه از میادین دور خواهد بود. 

این روزنامه خبر داده که جراحی پای پوگبا قرار است در آمریکا انجام شود و او به این ترتیب دیدارهای اول فصل در لیگ ایتالیا و همچنین لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد. 

این خبر بدی برای تیم ملی فرانسه نیز به حساب می‌آید، چرا که این بازیکن تا اواخر ماه سپتامبر قادر به بازگشت به میادین نیست و شاید دوران نقاهتش از این هم طولانی‌تر شود و همین موضوع حضورش در جام جهانی 2022 قطر را به خطر خواهد انداخت.