پرسپولیس با کسب تساوی بدون گل، سه امتیاز کامل بازی خانگی با پیکان را از دست داد.

پرسپولیس صفر - پیکان صفر، لوکادیا کجایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته سیزدهم به مصاف هم رفتند و سرخ‌ها برای تثبیت جایگاه‌شان در صدر به سه امتیاز کامل نیاز داشتند و پیکانی‌ها نیز به دنبال گرفتن امتیاز از پرسپولیس بودند.

سرخ‌ها در این بازی هم بدون مهاجم تخصصی بازی کردند و امید عالیشاه را در خط حمله خود می‌دیدند. پرسپولیس در نیمه اول یکی، دو موقعیت خوب داشت که بهترین آنها شوت محکم میلاد سرلک بود که توسط کرمانشاهی دفع شد.

پرسپولیس در نیمه دوم تلاش زیادی برای گلزنی کرد و مالک توپ و میدان بود و پیکان هم سعی در آرام کردن بازی و استفاده از ضدحملات داشت. یحیی گل‌محمدی در این نیمه مهره‌های هجومی‌اش را نیز راهی میدان کرد اما همچنان فقدان یک تمام کننده در این تیم حس می‌شد.

در نهایت تلاش‌های پرسپولیس برای کسب سه امتیاز خانگی ثمری نداشت و آنها امتیازات این بازی را با پیکان تقسیم کردند. این بازی همانند هوای تهران سرد و کم موقعیت بود و پرسپولیس نتوانست موقعیت بسیار خطرناکی را خلق کند.

هفته سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس/ ورزشگاه آزادی/ بدون تماشاگر

تیم داوری: مرتضی منصوریان - محمدرضا ابوالفضلی - محمد راهی - روح‌الله شریفی - ابوطالب طاهریان (ناظر)

ترکیب پرسپولیس: 

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۵۸- مهدی عبدی)، دانیال اسماعیلی فر (۵۸- محمد عمری)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا(۵۸- سروش رفیعی)، وحید امیری، سعید صادقی (۷۵- حامد پاکدل)، گئورگی گولسیانی و سیامک نعمتی (۸۲- فرشاد فرجی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب پیکان:

فرهاد مجدکرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، علی رمضانی، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت‌ایمانی، مجتبی حق دوست (۸۰-مهدی تاراجی)، محمدمهدی لطفی، شرزود تمیروف و ابراهیم صالحی (۸۰- منصور باقری)

سرمربی: مجتبی حسینی