کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، پس از سال‌ها بدون استفاده از بانداژ دستش به میدان رفت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بنزما در چند فصل اخیر یکی از بازیکنان کلیدی رئال مادرید بوده که نقش مهمی در قهرمانی‌های این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده است. 

او پس از جدایی کریستیانو رونالدو نشان داد که به خوبی برای پر کردن جای خالی این بازیکن آماده است و رئال را از جذب هر فوق ستاره دیگری در خط حمله این تیم بی‌نیاز کرد تا به تنهایی نقش رهبر این تیم را با تمام وجود ایفا کند. 

این مهاجم فرانسوی همچنین موفق شد با تکیه بر درخششی که در ترکیب رئال داشت توپ طلای 2022 را از آن خود کند و نامش برای همیشه در تاریخ فوتبال جاودانه شود. 

او در سال 2019 از ناحیه انگشت دستش دچار شکستگی شد اما فشردگی بازی‌های رئال و اهمیت حضور این بازیکن در زمین به او اجازه نداد که انگشتش را عمل کند و همین باعث شد که این انگشت به همان شکل جوش بخورد و از همان زمان بنزما شروع به استفاده از بانداژ روی دستش کرد. 

درخشش خارق العاده او در همان چند بازی باعث شد که این ستاره فرانسوی به این باور برسد که استفاده از بانداژ برایش خوش یمن است و از همان زمان تا به حال به استفاده از این روش ادامه داده است. 

اما حالا بنزما برای اولین بار پس از سال‌ها در دیدار دوستانه رئال مادرید برابر ختافه بدون استفاده از این بانداژ به میدان رفته و این موضوع توجه بسیاری از هواداران رئال مادرید را جلب کرده است. 

آنها امیدوار هستند که این ستاره تیم‌شان حتی بدون نماد خوش یمنی معروفش هم بتواند مانند قبل در زمین بازی و در خط حمله رئال بدرخشد و این تیم را در کورس قهرمانی لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان حفظ کند.