استقلال دو سه روزی است که به کمپ ناصر حجازی فقید برگشته و در زمین اختصاصی اش تمرین می کند.

ساخت و سازهایی که کمتر از جام قهرمانی نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این کمپ در حال ارتقا از یک زمین تمرین است و ساختمانی در مجاور زمین و زیر سکوها تعبیه شده که شامل رختکن بازیکنان، کادر فنی، سالن بدنسازی، اتاق پزشکی و ... می باشد. هر چند هنوز این ساختمان هنوز تکمیل نشده است اما ریکاردو ساپینتو بعد از بازدید از زمین چمن و با وجود نیمه کاره بودن ساختمان با انتقال تیمش به کمپ ناصر حجازی موافقت کرد. دیروز اما علی فتح الله زاده به همراه ریکاردو ساپینتو بازدیدی از ساختمان نیمه کاره در مجاور زمین تمرین کمپ ناصر حجازی داشتند و آنطور که مدیر عامل باشگاه استقلال گفته است، به زودی این ساختمان تکمیل و امکانات دیگری به آن اضافه می شود که سالن بدنسازی یکی از این امکانات است و قرار است رستوران، محل اقامت بازیکنان و ... هم در آینده ای نزدیک ساخته شود.  

همه آنهایی که علی فتح الله زاده بر روی آن تاکید کرد، در فوتبال حرفه ای جز بدیهی ترین امکانات یک تیم حرفه ای است که البته پیش از این و در باشگاه استقلال به آن توجه نشده است و در صورت انجام و تکمیل آن مدیر عامل جدید دست به یک حرکت ماندگار زده است. این موضوع جدا از اینکه استقلال را به عنوان یکی از تیم های پر افتخار فوتبال آسیا صاحب امکانات درخورشان خواهد کرد، از هزینه های این تیم خواهد کاست. به این خاطر که در بیرون از مجموعه ناصر حجازی استفاده از امکانات زمین چمن و سالن بدنسازی ماهانه چند صد میلیون تومان برای استقلال هزینه دارد.

علی فتح الله زاده چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود؛ استقلال از فصل گذشته تا به امروز 700 میلیارد تومان هزینه کرده است. این واقعیت هزینه در تیم های مدعی قهرمانی است و اگر تنها 5 درصد از بودجه ای که هر سال برای تیم هزینه می شود، صرف زیر ساخت ها شود به طور حتم نه تنها استقلال بلکه همه تیم های حاضر در لیگ برتر صاحب مجموعه های تمرینی خوب خواهند شد. هزینه ای که اکنون کمپ ناصر حجازی در بخش ساختمان به آن نیاز دارد ،شاید به اندازه دستمزد یک بازیکن باشد اما کارایی اش برای تیم به طور حتم بیش از یک بازیکن خواهد بود و چه خوب که باشگاه استقلال سعی و تلاش برای تکمیل مجموعه ورزشی اش در غرب تهران دارد. در فوتبال حرفه ای ساخت و تکمیل چنین مجموعه هایی کمتر از جام قهرمانی نیست و جالب اینکه در فوتبال حرفه ای یکی از افتخارات باشگاه ها مجموعه هایی است که در اختیار دارند و جالب اینکه در معرفی باشگاه های خود به طور حتم به استادیوم و زمین تمرینی و... اشاره می کنند.