عثمان دم بله و را فی نیا، دو ستاره بارسلونا، به صورت جدای برای در اختیار گرفتن پست وی نگر راست رقابت خواهند کرد.

رقابت جدی دو ستاره بارسا: یکی باید بماند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز شنبه با دیدار برابر اسپانیول بار دیگر رقابت‌هایش را پس از پایان وقفه برگزاری جام جهانی 2022 قطر از سر خواهد گرفت. 

دمبله این فصل تحت هدایت ژاوی در 11 بازی به میدان رفت، چهار گل به ثمر رساند و پنج پاس گل نیز برای دیگر بازیکنان بارسا ارسال کرد تا نقش مهمی در صدرنشینی این تیم ایفا کرده بشاد. 

این در حالی است که رافینیا که با هیاهو و دشواری بسیار به بارسا پیوست فقط شش بار موفق شده است در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود و هنوز نتوانسته درخششی که از او انتظار می‌رفت را به نمایش بگذارد. 

این دو بازیکن به صورت چرخشی توسط ژاوی به کار گرفته شده‌اند و گاهی یکی از آنها در سمت راست و دیگری در سمت چپ به میدان رفته‌اند اما حالا روزنامه آ.اس خبر داده که هردوی آنها به ژاوی اعلام کرده‌اند که دیگر تمایلی به بازی در پست وینگر چپ ندارند. 

ظاهرا این مربی کاتالان ترجیح می‌دهد که از دمبله در ترکیب تیمش استفاده کند اما حالا دیگر وقت انتخاب رسیده و این تیم باید از بین این دو بازیکن یکی را برای این پست برگزیند و این موضوع ممکن است باعث دردسر آنها شود چون با نیمکت نشینی یکی از این دو نفر همراه خواهد بود.