مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند فاتح جام اتحادیه شود.

قهرمانی در جام اتحادیه به یونایتد انگیزه می‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دور چهارم از رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف برنلی رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

دو گل تیم اریک تن‌هاخ در این بازی توسط کریستین اریکسن و رشفورد به ثمر رسید و حالا آنها با این پیروزی موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. 

رشفورد پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این پیروزی برای ما بسیار مهم بود چون قهرمانی در این مسابقات می‌تواند انگیزه پیشروی بسیار خوبی برای ما باشد و همین باعث شده که به دنبال این احساس باشیم. این موضوع برای اعتماد به نفس تیم بسیار مهم است. تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی با تمام وجود برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند.»

این مهاجم انگلیسی درباره بازگشتش به میادین پس از جام جهانی 2022 قطر گفت:« مدت کمی استراحت کردم. فکر می‌کنم این استراحت بیشتر از جنبه احساسی مهم است چون حذف شدن از هر رقابتی واقعا دشوار و ناراحت‌کننده است اما ما باید خودمان را جمع می‌کردیم چون زمانی برای ناراحتی و تاسف نیست.» 

او با اشاره به اهمیت بازی برابر برنلی اضافه کرد:« اگر امروز شکست می‌خوردیم فرصت کسب یک جام را از دست داده بودیم، پس بازگشت به میادین پس از وقفه نسبتا طولانی و کسب یک برد اهمیت بسیار زیادی برای ما داشت که موفق شدیم به خوبی آن را به انجام برسانیم.»