مربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد که این تیم با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان، به روند خوبی که پیش از تعطیلات داشت، بازگردد.

نوازی: باید به  هدف مان و روزهای خوب برسیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ‌ برتر اظهار داشت: شرایط خوبی داریم؛ هر چند که هفته گذشته نتوانستیم برابر گل‌گهر بازی کنیم و شرایط جوی اراک برای بازی مناسب نبود و شاید در روند تیم تاثیر گذاشته باشد. به خاطر برف مشکل داشتیم و زمین تمرین خوبی نداشتیم اما بچه‌های خوب آلومینیوم و مدیریت دست به دست هم دادند و زمین را درست کردیم و توانستیم چند جلسه تمرین کنیم.

او با اشاره به شکست آلومینیوم برابر ذوب آهن در هفته دوازدهم ادامه داد: در بازی با ذوب آهن شرایط خوبی نداشتیم و احساس من این است که بچه‌ها دست کم گرفته بودند اما روند رو به جلویی داریم و انشاالله در این بازی هم روند خوبی داشته باشیم.

نوازی در خصوص دیدار فردا برابر نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بازی سختی است. درست است تیم نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی ندارد و شاید در بازی‌هایی نتیجه را از دست داده باشد اما پیش از اینکه گل بخورند، فوتبال خوبی بازی می‌کنند. فردا هم در زمین خودشان بازی داریم و خیلی سخت است. آنها همیشه پیش از اینکه گل بخورند، بازی خوبی ارائه داده‌اند و توانسته‌اند حتی برابر سپاهان هم خوب بازی کند. امیدوارم بچه‌ها این مسئله را درک کنند و بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم تا به شرایط پیش از تعطیلات برسیم.

مربی آلومینیوم در‌‌ پایان عنوان کرد: بازیکنان خوبی داریم و خوب هم تمرین کرده‌اند. بازی با ذوب آهن تلنگری بود که به بچه‌ها خورد و به خودشان آمدند. امیدوارم بتوانیم در این بازی جبران کنیم و سه امتیاز مسابقه را بگیریم؛ هر‌ چند که بازی سخت است و تیم نفت مسجدسلیمان هم تیم خوب، جوان، باانگیزه و دونده‌ای است اما ما باید به چیزی که لیاقت‌مان بود و شرایطی که پیش از تعطیلات داشتیم، برگردیم و آن هدف را دنبال کنیم.