این درسته که پرسپولیس پرافتخارترین، بر عنوان ترین و پرستاره‌ترین تیم فوتبال باشگاهی ایران ه اما در واقع تفاوت اصلی تیم من با بقیه تیم‌های فوتبال توی ایران، در یک کلمه خلاصه می شه: هوادار.

توضیح پور  علی گنجی درباره حواشی شکل گرفته
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" از دیروز بحثی درباره من راه افتاده و موضوع جدایی من مطرح شده. این مسئله تو مصاحبه‌ای که با ورزش سه هم داشتم بهش پرداخته شده و حالا که یه نصف روز از این مصاحبه می‌گذره، می‌بینم حرفام باعث شده خیلی از طرفدارای پرسپولیس از دست من ناراحت بشن، در حالی که منظور واقعی من توی اون مصاحبه چیز دیگری بود.

راستش من همیشه دوست داشتم تو قلب دفاع پرسپولیس بازی کنم و تجربه تشویق شدن و نفس به نفس شدن با این هوادار پرشور رو داشته باشم؛ هواداری که این روزها حالش مثل خود من خوب نیست و جاشم تو ورزشگاه خیلی خالیه.

من توی صحبت‌هام قصد داشتم نارضایتی خودمو از این موضوع اعلام کنم؛ اینکه چرا ما و شما از همدیگه دور افتادیم و نمی‌تونیم بودن کنار هم رو تجربه کنیم و اینجوری به این فعالیت روزانه‌مون توی این روزای سخت، حداقل یه معنی حداقلی بدیم.

از همینجا دوست دارم صورت تک تک طرفدارایی رو که به اشکال مختلف بابت این مصاحبه از من گله کردند یا ازم توضیح خواستند یا باعث ناراحتیشون شدم رو ببوسم و بهشون بگم بودن یا نبودن یکی مثل من زیاد مهم نیست؛ اصل کار شمایید، شمایید که باید باشید. همین.