محسن آذر باد می‌گوید با رفع مشکل گلزنی مس رفسنجان، این تیم در نیم فصل دوم مدعی خواهد شد.

آذر باد: سیلو حرف بدی به من زد اما مهم نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ده تساوی در چهارده بازی آمار عجیب مس رفسنجان تا هفته ماقبل پایانی نیم فصل اول است، شاگردان محمد ربیعی در ادامه تساوی های پر تعدادشان، این هفته استقلال مدعی را در ورزشگاه آزادی با نتیجه بدون گل متوقف کردند.

محسن آذرباد کاپیتان با تجربه مس رفسنجان درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود، به نظرم کسانی که این دیدار را دیدند از بازی لذت بردند، هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند، اما شانس های ما بیشتر بود اگر از موقعیت‌های گلزنیمان بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم‌ برنده بازی باشیم.

خودم یک موقعیت گلزنی در نیمه اول داشتم که متاسفانه توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

کاپیتان مسی‌ها ادامه داد: استقلال تیم بسیار پر مهره‌ای است و در تمام خطوط بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد، بازی کردن در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس بسیار سخت است اما ما می‌دانستیم چه چیزی از این دیدار می‌خواهیم، بازی تا پایان همانطور که می‌خواستیم پیش رفت، حتی در وقت های تلف شده هم موقعیت گلزنی داشتیم.

وی در مورد دو صحنه مشکوک بازی در محوطه جریمه دو تیم اظهار داشت: این دو اتقاق را ندیدم و بهتر است کارشناسان داوری پیرامون آن نظر دهند.

هافبک مس در مورد صحنه درگیری با سیلوا توضیح داد: سیلوا به من تنه زد و یک کلمه بد به کار برد برای همین هم در آن صحنه عصبی شدم ولی چیز خاصی نبود. 

آذرباد در پاسخ به چرایی تعداد کم گل‌های زده  مس رفسنجان به نسبت فصل گذشته گفت: واقعا برای خودمان هم عجیب است، تیم ما بسیار هجومی بازی می‌کند اما متاسفانه تا اینجای فصل آن چیزی که می‌خواستیم رقم نخورد، البته ساختار دفاعی منظمی داریم و این یک پوئن مثبت برای تیم ماست.

وی در مورد خط دفاعی قدرتمند تیمش عنوان کرد: وقتی تیمی کم گل می‌خورد، قطعا علاوه بر دروازه‌بان و مدافعان تیم، سایر بازیکنان هم به وظایفشان به خوبی عمل کردند، در واقع دفاع تیمی مس خوب است‌، امیدوارم در گلزنی هم بهتر کار کنیم و مطمئنم در بازی های بعدی این اتفاق رخ می‌دهد.

آذرباد در مورد آخرین بازی مس  در نیم فصل اول گفت: پیکان تیمی جوان و دونده است و سرمربی بسیار خوبی به نام مجتبی حسینی را در اختیار دارد. برای کسب سه امتیاز از خودروسازان پذیرایی خواهیم کرد اما باید دید اتفاقات بازی در نهایت  به نفع چه تیمی رقم می‌خورد.

آذرباد یادآور شد: امیدوارم شرایطمان در نیم فصل دوم بهتر شود و بتوانیم مشکل گلزنی را رفع کنیم اگر این اتفاق بیفتد، قطعا در ادامه جزو یکی از مدعیان خواهیم بود.