رافائل سیلوا با حضور به موقع روی خط دروازه، مانع از گلزنی مس و سید حسین حسینی شد.

استقلال یک امتیاز دیروز را مدیون این بازیکن است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رافائل سیلوا در نیمه دوم، 45 دقیقه پر فراز و نشیب را سپری کرد. مدافع برزیلی آبی ها در یک صحنه ناجی دروازه تیمش شد و البته چند دقیقه بعد، موقعیت بسیار خوبی را در دهانه دروازه مس از دست داد و نتوانست یک گل حساس را برای تیمش به ثمر برساند.

در دقیقه 57 بود که مس صاحب یک ضربه کرنر شد. پاس کوتاه آذرباد به حسن جعفری رسید و ارسال این بازیکن به دهانه دروازه را رافائل سیلوا پیش از حسینی با ضربه سر برگشت داد. توپ در پشت محوطه جریمه به سیدمهدی حسینی رسید.

بازیکن مس با یک کنترل به موقع و ضربه دیدنی، توپ را به سمت دروازه استقلال زد. سیدحسین حسینی که از دروازه بیرون آمده و روی خط 6 قدم بود، به سمت توپ پرید اما نتوانست آن را مهار کند. با این حال، یک سد مستحکم پشت سر او، دروازه تیم را نجات داد.

سیلوا که در آن لحظه و با توجه به اینکه حسینی از دروازه اش خارج شده، در یک لحظه تصمیم گرفت تا روی خط برود و در صورت عبور توپ از کاپیتان تیمش، مانع از گلزنی حریف شود.

اتفاقی که رخ داد و سیلوا با یک واکنشی به موقع و با سر، مانع از ورود توپ به درون دروازه شد و به قول معروف، یک گل را برای تیمش خرید. اگر مدافع برزیلی در آن منطقه از زمین حضور نداشت، به طور قطع شاهد باز شدن دروازه استقلال می بودیم.