یک فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه متاسفانه نگفتیم برای جنگ چه کرده‌ایم، افزود: برخی به مردم آدرس غلط می دهند. باید به مردم و جوانان الگوها را معرفی نموده و بگوئیم در جنگ چه کرده ایم.

باید به مردم بگوئیم برای انقلاب و کشور چه کرده‌ایم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یک فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه متاسفانه نگفتیم برای جنگ چه کرده‌ایم، افزود: برخی به مردم آدرس غلط می دهند. باید به مردم و جوانان الگوها را معرفی نموده و بگوئیم در جنگ چه کرده ایم.

سردارعبدالفتاح اهوازیان ۱۰ دی ماه در یادواره شهدای شهرستان منوجان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به تلاش فریبکارانه دشمن در راه رسیدن به اهدافش اظهار کرد: امروز، روز نیرنگِ دشمنان و بدخواهان است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به علت کرونا در سه سال اخیر عنوان کرد: سه سال فرزندان ما را گلخانه ای تربیت کردند و فرزندان ما نه معلم دیدند و نه استاد و همه فرزندان ما بی حساب وارد فضای مجازی شدند.

اهوازیان با اشاره به اینکه برخی به مردم آدرس غلط می دهند و دم از آزادی زن می زنند در حالی که خودشان آزادی برای زن قائل نیستند، گفت: قبل از انقلاب، مدال های جهانی زنان ورزشکار ایران چهار مورد بوده و امروز بانوان ما حدود ۶۰۰۰ مدال دارند.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ما الگوها را معرفی نکرده ایم و در این صورت دشمن برای فرزندان ما الگور معرفی می کند؛ ۱۷۶ زن اسیر در دوران دفاع مقدس داشتیم. آیا کسی آنها را می شناسد؟ وقتی ما نگفتیم برخی افراد الگوی زنان ما می شوند.

وی اظهار کرد: ۴۸۰۰ زن در پشت جبهه های ما کمک می کردند و زنان جانباز زیادی داریم و ۲۵۰۰ شهید ورزشکار داریم اما معرفی‌شان نکرده ایم.

اهوازیان با اشاره به اینکه متاسفانه نگفتیم برای جنگ چه کردیم، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار و آبروی اسلام، ایران و کرمان است و ما ۶۴۰ شهید مدافع حرم ایرانی در سوریه دادیم اما برخی به این شهداء جفا کردند.

وی با اشاره به هنجارشکنی برخی سلبریتی ها گفت: برخی از این افراد با مردم صادق نیستند و سعی کردند مردم را به هم بریزند و به اعتقادات دینی مردم توهین کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه سلاح هایی که در حوادث اخیر کشور کشف شد به اندازه کل دوران انقلاب است، بیان کرد: بسیاری از کسانی که شعار می نوشتند، پول می گرفتند و امروز جنگ، جنگ خدعه است.

وی گفت: در حوادث اخیر در حالی که از مرزهای ما اسلحه سرازیر کشور می کردند، دو ماه نیروهای ما بدون اسلحه در میدان بودند و پلیس ما را سر بریدند و نزدیک به ۷۰ شهید امنیتی دادیم و نتیجه را امروز می بینیم از هر ۱۰ نفر، هشت نفر توبه کردند و گفتند فریب خوردیم.

اهوازیان با بیان اینکه ما تمام تروریست های دنیا را شکست دادیم و ۹۰ درصد سوریه و ۵۰ درصد عراق اشغال شده را آزاد کردم، گفت: داعش به دنبال نابودی دین و شیعه است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که شعار زن، زدگی و آزادی سر می دهند، خودشان زنان آبستن را به قتل رسانده اند، افزود: زن در فرهنگ اسلام مقام بالایی دارد. زن یعنی عزت، بزرگ خانه، رسالت پیامبر و آموزگار لذا بانوان ما باید مراقب ارزش های خود باشند.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ما بچه های خوبی داریم اما به آنها آدرس غلط داده اند، گفت: قوه قضائیه نباید در مقابل برخورد با متخلفان اعم از مسئولان و وابستگان آنها کوتاه بیاید و ما از قوه قضائیه و نمایندگان مجلس توقع داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره جانفشانی های شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم می گفت باید مثل مردم باشیم. ایشان مظهر تمام خوبی ها بود.

اهوازیان اظهار کرد: زمانی در سوریه جلسه کاری داشتیم، حاج قاسم از شدت درد کمر نمی توانست روی صندلی بنشیند اما برای جبهه مقاومت زمان را از دست نمی داد و روی زمین راز کشید و ما گزارشات را به او می دادیم.

وی تصریح کرد: باید این مسائل برای مردم گفته شود و داشته هایمان را به رخ دیگران بکشیم و برگزاری یادواره های شهداء از جمله این موارد است.

اهوازیان خطاب به مردم بیان کرد: همه ما سوار یک قایق هستیم، ما ولایت داریم و باید به شهدا تاسی کنیم.

وی افزود: دشمن می خواهد ایران نباشد و تروریست ها وقتی بیایند نمی پرسند اصولگرا هستید یا اصلاح طلب؟ آنها به خون ما تشنه هستند و می خواهند ایران را تجزیه کنند.