هواداران تاتنهام در جریان بازی این تیم مقابل است ون ویلا، کریستین رومروی آرژانتینی، را که از ابتدا در ترکیب تیم شان حضور داشت به مناسبت قهرمانی‌اش در جام جهانی قطر به شدت تشویق کردند.

استقبال ویژه تاتنهام از قهرمان جام جهانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی آرژانتین در روزهای اخیر به عنوان قهرمان‌های دنیا به تیم‌های باشگاهی‌شان برمی‌گردند. امشب و در جریان دیدار دو تیم تاتنهام و استون‌ویلا در لیگ برتر انگلیس شاهد بازگشت دو ستاره آرژانتینی به تیم‌هایشان، تاتنهام و استون‌ویلا بودیم.

هر چند شرایط این دو ستاره با هم تفاوت داشت. کریستین رومرو، مدافع آرژانتینی تاتنهام، از ابتدای مسابقه وارد زمین شد اما امیلیانو مارتینز، سنگربان استون‌ویلا، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. هواداران تاتنهام که در ورزشگاه خانگی‌شان، استادیوم تاتنهام هاتسپر، حضور داشتند برای تبریک به رومرو او را در ابتدای مسابقه به صورت ایستاده تشویق کردند.

باشگاه تاتنهام هم برای کریستین رومرو سنگ تمام گذاشت. پیش از شروع این بازی باشگاه یک پلاک یادبود به مدافع آرژانتینی اهدا کرد تا قهرمانی او در جام جهانی قطر را تبریک بگوید. برای تقدیم این پلاک به رومرو یکی از اسطوره‌های فوتبال آرژانتین در زمین حضور یافت. اوسوالدو آردیلس، که به همراه آرژانتین در سال 1978 قهرمان جام جهانی شده بود و سابقه به تن کردن پیراهن تاتنهام را داشت.