در آخرین روز سال 2022 غم انگیز ترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.

دردناک‌ترین عکس سال: رونالدو با یک پیراهن کم ارزش!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو، در طول دوران حرفه‌ای خود در اروپا با اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس، به 32 عنوان قهرمانی دست یافته است و حالا این سوال مطرح می‌شود که او با النصر، چه چیزی را می‌تواند به رکوردهایش اضافه کند؟ از نگاه روبرتو پالومار، سردبیر مارکا، انتخاب النصر بدترین انتخاب ممکن برای رونالدو بود و او هرگز نباید فوتبالش را اینچنین تمام می کرد. پالومار امروز با نوشتن مقاله ای تند علیه رونالدو، تصمیم او را زیر سوال برد. 

پالومار نوشته است:«اگر بخواهیم دردناک‌ترین تصاویر سال 2022 را نام ببریم، یکی قطعا تصویر رونالدو با پیراهن النصر بود. دردناک به خاطر ترکیب رنگ هایش که می توانید نمونه اش را در بازارچه های هفتگی پیدا کنید. از تلویزیون هم می شد حدس زد که پیراهن، جنس و کیفیت پایینی دارد.

 حتی  پیراهن تیم های محلی نیز از آن بهتر بود. با این حال دردناک تر از هر چیزی این بود که این پیراهن قرار است به تن آدم اشتباهی برود. کسی که نتوانست پایانی خوش برای دوران فوتبال استثنایی اش رقم بزند. انتقال رونالدو به فوتبال آسیا را نمی توان با انتقال ژاوی، اینیستا و رائول به تیم های این قاره مقایسه کرد. برای رونالدو در هیچ تیم بزرگ و سطح اول اروپایی جایی نبود؛ اول به این خاطر که کسی نمی توانست او و خواسته هایش را تحمل کند و دوم اینکه پیشنهادات مالی به او به خاطر سن بالایش، در پایین تر سطح بود. این در حالی است که رونالدو همچنان خود را پادشاه فوتبال می داند و احتمالا با همین تصور نیز به النصر رفته است. شاید اگر رونالدو حتی کمی با واقعیت روبرو می شد و به جای آسمان ها به زمین می آمد، می توانست تیمی پیدا کند که حداقل پیراهن مناسبی به او پیشنهاد می داد.»

اما شاید بد نباشد که نگاهی کوتاه داشته باشیم به دوران فوتبال حرفه ای رونالدو و اینکه او حالا در النصر چه چالشی را دنبال می کند؟

کسب عناوین قهرمانی توسط رونالدو، خیلی زود آغاز شد و او در سن 17 سالگی، با اسپورتینگ لیسبون در سال 2002 سوپرجام پرتغال را بدست آورد.

البته این عنوان، پیش از آن بود که او در استادیوم اولدترافورد به اوج فوتبال خود برسد و در مسیر کسب 10 عنوان قهرمانی، به منچستریونایتد کمک کند. رونالدو سپس با پیراهن رئال مادرید به 16 عنوان قهرمانی، از جمله 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دست یافت. او همچنین دو بار در لیگ ایتالیا، یک بار در جام حذفی و دو بار در سوپر جام، همراه با یوونتوس روی سکوی قهرمانی رفت.

این بازیکن می‌تواند با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به اولین بازیکن اروپایی تبدیل شود که در لیگ قهرمانان اروپا و آسیا، به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کند.

در سطح انفرادی، ستاره پرتغالی جوایز زیادی از جمله بهترین بازیکن اسپانیا، انگلیس و ایتالیا (5 بار) را بدست آورده است و حالا منتظر ششمین جایزه در عربستان است.

او دو بار در فصل های 2006-2007 و 2007-2008 جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر را از آن خود کرد و همچنین برنده جایزه بهترین بازیکن لالیگا برای فصل 2013-2014 و سپس بهترین جایزه لیگ ایتالیا در سال‌های 2019 و 2020 شد.

رونالدو پس از شکستن بسیاری از رکوردهای گلزنی، در بسیاری از لیگ های اروپایی و مسابقات قهرمانی قاره‌ای و بین‌المللی، حالا در آسیا به دنبال اضافه کردن گل‌های بیشتری به رکورد خود خواهد بود.

این بازیکن در 19 تورنمنت مختلف در سطح باشگاهی و ملی، عنوان بهترین گلزن را از آن خود کرده است و قطعا تلاش خواهد کرد با النصر، برای بیستمین بار به این عنوان برسد.