حسین عبدالغنی، ستاره سابق تیم ملی عربستان، معتقد است که حضور کریستیانو رونالدو در النصر، از نظر فنی به این تیم کمک نخواهد کرد.

حسین عبدالغنی: رونالدو به النصر کمک نمی‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، حسین عبدالغنی در اظهارات خود در تلویزیون عربستان گفت: هدف قرارداد با کریستیانو رونالدو غیرفنی است و اهداف دیگری فراتر از یک مسابقه یا تورنمنت پشت آن است. ما در مورد یک بازیکن جهانی صحبت می‌کنیم و صادقانه بگویم، من روند فعلی جذب ستاره‌های بزرگ برای باشگاه‌های عربستانی را به عنوان یک عملکرد مثبت و شهرتی که در پی دارد، می‌پسندم و آنها را یکی از مهم‌ترین دستاوردها برای آینده می‌دانم.

عبدالغنی سپس عنوان کرد: رونالدو از نظر فنی چیزی به النصر اضافه نمی‌کند اما چیزهای دیگری به همراه دارد، چرا که او بازیکن بزرگی است و چالش‌ها را دوست دارد و ممکن است بیاید و منفجر شود و همراه با فوتبال عربستان، دنیا را بشکند.

او ادامه داد: ستارگانی وجود دارند که از لیگ‌های بزرگ آمده‌اند و در عربستان موفق نشده‌اند اما من در مورد کریستیانو رونالدو به عنوان یک بازیکن صحبت نمی‌کنم، چرا که او یک ستاره بین‌المللی بزرگ است و نیازی به تعریف نیست.

عبدالغنی با اشاره به دیدار شب گذشته النصر گفت: مشخص است که آمدن رونالدو و خبر جدایی ابوبکر، از نظر روحی روی این مهاجم کامرونی تاثیر گذاشته و این موضوع در بازی شب گذشته مقابل الخلیج، پس از گلزنی و شادی نکردن او ثابت شد.

وی در پایان گفت: هواداران النصر در هر بازی در دوره پیش رو، به شکلی متمایز و پرتعداد حضور خواهند داشت و رودی گارسیا، سرمربی تیم، بعد از ورود رونالدو باید به دنبال حفظ رختکن باشد.