امیر ارسلان مطهری خطرناک‌ترین مهاجم استقلال در هفته‌های اخیر بوده و مهم‌ترین مهاجم ساپینتو در تبریز محسوب می‌شود.

تنها سلاح قابل اعتماد ساپینتو در تبریز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، آبی‌ها آخرین تمرینات خود پیش از مصاف حساس مقابل تراکتور را در حالی پشت سر می‌گذارند که خط حمله این تیم در ۵ بازی آخر خود فقط ۵ گل به ثمر رسانده که سهم مطهری ۲ گل و ۱ پاس گل بوده است.

استقلال در بازی آخر خود مقابل مس رفسنجان نتوانست گلزنی کند و مقابل صنعت نفت آبادان هم از روی نقطه پنالتی به گل رسیده بود تا این تیم در ۱۸۰ دقیقه اخیر خود نتوانسته باشد در جریان بازی گلزنی کند.

اما آماده‌ترین مهاجم این روزهای استقلال، امیر ارسلان مطهری است که سابقه ۱۲ بار پوشیدن پیراهن تراکتور را هم در کارنامه دارد و به مدت نیم فصل در این تیم حضور داشته است. دورانی که مطهری حتی نتوانست یک گل هم برای تی‌تی‌ها به ثمر برساند. مطهری در شرایطی در ۵ بازی آخر استقلال موفق به ثبت ۲ گل شده که از آخرین گل بابایی ۱۱۱ روز و از آخرین گل قایدی ۱۳۴ روز می‌گذرد و رمضانی و شهباززاده حتی موفق به زدن ۱ گل هم در این فصل نشدند.

اما فصل قبل او در مقابل تراکتور در دو بازی رفت و برگشت نمایش خارق العاده‌ای داشت. در تهران تک گل ۳ امتیازی تیمش را با ضربه سر وارد دروازه تراکتور کرد و در تبریز توانست با یک پاس عمقی زیبا، حسین‌زاده را در شرایط گلزنی قرار دهد تا نقش مستقیمی در دبل کردن تراکتور در فصل گذشته داشته باشد.

مطهری که ابتدای فصل قرار بود از لیست خارج شود تا کاوه رضایی به لیست استقلال اضافه شود اما از تصمیم سرمربی و مدیران باشگاه سرپیچی کرد و از حق قانونی خود برای ماندن در جمع آبی‌ها استفاده کرد. حالا او باید مقابل کاوه در تبریز بایستد و قطعا دوئل این دو مهاجم یکی از جذاب‌ترین اتفاقات این بازی خواهد بود.