«همه می‌دانند من و حمید مطهری پرسپولیسی هستیم اما الان در نساجی حضور داریم و برای پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین خواهیم شد.»

منافی: پرسپولیسی هستیم اما سه امتیاز را می‌خواهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نساجی در شرایطی روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت که حمید مطهری، مربی سابق سرخپوشان هدایت این تیم را بر عهده دارد و جواد منافی نیز به عنوان دستیار در این تیم مازندرانی حضور دارد.

به همین بهانه به سراغ جواد منافی رفتیم و از او درباره شرایط نساجی، رتبه پنجم این تیم در جدول و همچنین حس و حال تقابل با تیم سابقش سوال کردیم و او نیز درباره انگیزه بالای کادرفنی و بازیکنان نساجی برای پیروزی برابر پرسپولیس صحبت کرد.

* می‌توانستیم گل‌های بیشتری به تراکتور بزنیم

منافی در ابتدا در خصوص پیروزی برابر تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: وضعیت جدول طوری بود که ما احتیاج به سه امتیاز این بازی داشتیم. تراکتور تیم با کیفیتی بود و بازیکنان خوبی هم در اختیار داشت؛ همچنین کادرفنی این تیم هم پس از جدایی بردیوف تقویت شده و یک مربی اسپانیایی همراه با چهار دستیار جذب کرده‌اند‌ اما ما حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازیکنان هم با تمام وجود بازی کردند و با ارائه یک بازی خوب و حساب‌شده، سه امتیاز را کسب کردیم. فکر می‌کنم اگر باهوش بودیم در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما به هر حال مسئله مهم، کسب امتیاز کامل این بازی بود.

* قضاوت راکی هیچ مشکلی نداشت

او در مورد اعتراض اعضای تیم تراکتور به داوری دیدار با نساجی عنوان کرد: فیلم بازی موجود است و اتفاق خاصی رخ نداد که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم. داور وسط بسیار خوب قضاوت کرد و تحت تاثیر هجمه‌ها قرار نگرفت.

* این رتبه حاصل تلاش یک مجموعه است

مربی نساجی سپس درباره حضور نساجی در رتبه پنجم جدول بیان کرد: همه عوامل دست به دست هم دادند تا این رتبه به دست بیاید؛ از مالک و مدیرعامل باشگاه گرفته تا کادرفنی و بازیکنان و تدارکات و سایر عوامل. جا دارد از آقای حدادیان تشکر کنم که پشت تیم ایستاده‌اند و همچنین آقای سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه، که مردانه از تیم حمایت می‌کنند. پشت ما به اینها و همینطور هواداران‌مان گرم است که می‌دانیم عاشق تیم هستند و با نساجی زندگی می‌کنند. بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کنند و فوتبال‌ قابل احترامی را به نمایش می‌گذاریم و فکر می‌کنم اگر از داوری‌ها متضرر نمی‌شدیم، وضعیت بهتری هم داشتیم. در مجموع رتبه پنجم جدول، حاصل تلاش همه مجموعه و در راس همه آقای مطهری بود.

* بازی با پرسپولیس برای هر دو تیم سخت خواهد بود

منافی در خصوص تقابل با پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس صدرنشین جدول رده‌بندی است و قهرمانی‌های متوالی دارد. این تیم بازیکنان باکیفیت و کادرفنی خوبی دارد و این یک بازی مهم است و ما حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و در حال آماده‌سازی برای این مسابقه هستیم و تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم. این بازی هم مثل سایر مسابقات سه امتیاز دارد اما در هر صورت پرسپولیس یک‌ تیم بزرگ است و این دیدار برای هر دو تیم سخت و سنگین خواهد بود و باید خودمان را برای ارائه یک بازی باکیفیت و بابرنامه آماده‌ کنیم. پرسپولیس در حال حاضر می‌داند که نساجی تیم قابل احترامی است و فوتبال جان‌داری ارائه می‌دهد و قطعا هواداران شاهد یک بازی خوب خواهند بود. بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند و می‌دانند باید بابرنامه و حساب‌شده بازی کنند.

* پرسپولیسی هستیم اما سه امتیاز را می‌خواهیم

بازیکن سابق پرسپولیس و مربی فعلی نساجی درباره حس و حالی که این بازی برای او خواهد داشت، گفت: هم من و هم آقای مطهری به عنوان بازیکن و مربی سابق پرسپولیس در این تیم کار کرده‌ایم و همه می‌دانند ما پرسپولیسی هستیم اما الان در نساجی هستیم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم. هم ما شناخت خوبی از این تیم داریم و هم آنها به خوبی ما را می‌شناسند و مطمئن باشید برای پیروزی وارد زمین می‌شویم تا با سه امتیاز این مسابقه، شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم. می‌دانیم برابر چه تیمی بازی داریم و با حواس جمع وارد میدان می‌شویم.

* به ضعف پرسپولیس در خط حمله توجه نمی‌کنیم

منافی در واکنش به اینکه آیا ضعف پرسپولیس در خط حمله می‌تواند به نساجی کمک کند گفت: با وجود اینکه مشکل خط حمله پرسپولیس پابرجاست اما دیدیم که از چند بازی اخیرش امتیاز گرفت و حتی در زمین گل‌گهر، دو گل به این تیم زد. ما به مشکلات پرسپولیس در خط حمله توجه نمی‌کنیم چرا که این تیم بازیکنان تاثیرگذار و باتجربه‌ دیگری مثل امید عالیشاه، مهدی عبدی، ترابی و ... را در اختیار دارد.

* بازیکنان سابق پرسپولیس انگیزه زیادی دارند

او درباره حضور علیرضا ابراهیمی، علی شجاعی و محمد شریفی مقابل تیم سابق‌شان گفت: بازیکنانی که ما از پرسپولیس گرفتیم، بسیار خوب و با کیفیت هستند و مسلما انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم سابق خودشان دارند. این انگیزه بالا به ما کمک خواهد کرد تا برابر پرسپولیس بازی خوبی انجام بدهیم.

* برای وطنی هزینه کردند اما همچنان مشکل دارد

وی در خصوص شرایط استادیوم شهید وطنی توضیح داد: این میزان برای این زمین هزینه کردند اما در حال حاضر مشکل گرمایشی دارد. در فصل سرما هستیم و نیاز است که چمن شرایط بهتری داشته باشد اما با توجه به اینکه مشکل گرمایش حل نشده است، این احتمال وجود دارد که چمن روز به روز بدتر شود. انتظار می‌رود که مشکلات هر چه سریع‌تر حل شوند چون ما احتیاج داریم که در این زمین و در کنار هواداران‌مان بازی کنیم. همه می‌دانند که زمانی که تماشاگران در استادیوم حضور داشته باشند، شرایط تغییر می‌کند؛ نساجی هواداران پرشور و عاشقی دارد که حضورشان در ورزشگاه، انگیزه ما و بازیکنان را چندین برابر می‌کند.

* بازیکنان مدنظرمان را به باشگاه اعلام می‌کنیم

منافی در پایان درباره برنامه نساجی برای تقویت تیم در نیم فصل توضیح داد: : قطعا تیم برای نیم فصل دوم تقویت خواهد شد. ما بررسی‌ و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و لیست بازیکنان مدنظر آقای مطهری در زمان مناسبی به باشگاه ارائه خواهد شد تا برای نیم فصل دوم تیم قوی‌تری را راهی بازی‌ها کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم.