وزیر ورزش و جوانان از هیات رییسه مجلس درخواست کرد درباره پشت پرده جام جهانی با آن ها جلسه غیرعلنی برگزار کند.

جلسه غیرعلنی با نمایندگان درباره پشت پرده جام جهانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سیدحمید سجادی با حضور در مجلس شورای اسلامی به سوالاتی که نمایندگان مطرح کرده بودند، پاسخ داد.وزیر ورزش و جوانان در ابتدای صحبت های خود در خصوص اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داده، توضیحاتی را ارائه داد.

سجادی در این بخش گفت: اوج فتنه و آشوب دشمنان قسم خورده انقلاب که تمام تلاش خود را در جنگ نرم و نیمه سخت به کار گرفتند تا از جامعه باشرف و غیور ورزش و ورزشکاران به نفع جبهه باطل سوءاستفاده نمایند تا در این نبرد ترکیبی و شناختی به خیال واهی خود پیروز میدان گردند.

وی ادامه داد: نقطه عطف و تلاقی تقلای نظام استکبار بر جام جهانی متمرکز شد و پیاده نظام خود را از منافقان و سلطنت طلبان و تجزیه طلبان به کشور قطر فراخوانده و برای شکست نظام اسلامی در مستطیل سبز در سکوهای هواداری و حتی خارج از ورزشگاه طراحی پیچیده ای را برنامه ریزی کرده بودند که به دلیل محدودیت وقت به گوشه ای از آنها اشاره می کنم که با تلاش نیروهای گمنام و بی نشان فرزندان غیور این سرزمین ناکام ماند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین عنوان کرد: طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران تا نقشه خروج بازیکنان از زمین بازی در حین انجام مسابقه و تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی از درون تا توطئه های هدفمند برای جنجال آفرینی در سکوها با هدف متوقف کردن بازی و از اعزام صدها نفر از منافقان با هواپیمای اختصاصی به قطر تا ساخت شعارها و نمادهای ساختارشکنانه و فراگیر برای انزوای جمهوری اسلامی ایران. 

وی در بخش پایانی صحبت های خود بیان داشت: با وجود اینکه تمام سلطه گران از شیطان بزرگ و روباه پیر و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی با طراحی موزاییکی  چند لایه ای در پی فتنه ای جهانی بودند، با اخلاص و ایمان توأم با تدبیر و مدیریت همکاران در مجلس شورای اسلامی در وزارتخانه های خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت ورزش و جوانان و اگر چه در زمینه فنی نتیجه دلخواه حاصل نشد، اما در میدان جوانمردی و روحیه پهلوانی و نمایانگر هویت ایرانی اسلامی در جهان بار دیگر هیمنه دشمنان به خاک ذلت کشیده شد و نظام اسلامی با پیروزی و سرافرازی این مرحله را سپری کرد.

سجادی همچنین از هیات رئیسه مجلس درخواست کرد برای ارائه توضیحات تکمیلی و مفصل درخصوص اتفاقات جام جهانی قطر نشستی غیرعلنی تشکیل دهد.