کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با همکاری هیات رییسه جریمه مربوط به تاخیر تیم‌ها در ورود به زمین را افزایش می‌دهد.

افزایش جریمه تاخیر تیم‌ها در ورود به زمین  بین دو نیمه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسائلی که در رقابت‌های لیگ برتر این روزها زیاد مشاهده می‌شود، تاخیر تیم‌ها در ورود به زمین به خصوص بین دو نیمه است. وقت استراحت بین دو نیمه 15 دقیقه است اما مشاهده شده که برخی تیم‌ها چند دقیقه دیرتر به زمین می‌آیند.

بر اساس قوانین تاخیر در ورود به زمین اگر با گزارش کتبی نماینده فدراسیون فوتبال در هر بازی همراه شود،‌جریمه نقدی خواهد داشت. این جریمه اما به اندازه ای نیست که تیم‌ها رغبت به حضور به موقع در زمین داشته باشند. پیش از این به ازای هر دقیقه تاخیر 2 میلیون تومان هر تیم جریمه می‌شد و این مبلغ از سال گذشته به 5 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

حالا اما با وجود جریمه 5 میلیونی برای هر دقیقه تاخیر در ورود به زمین بازهم شاهد این مساله هستیم. از این رو با توجه به گزارش های متعددی نمایندگان سازمان لیگ از مسابقات درباره تاخیر برخی تیم‌ها ، فدراسیون فوتبال قصد دارد میزان این جرایم را افزایش بدهد.

هنوز مشخص نیست که چقدر جریمه برای هر دقیقه تاخیر در ورود به زمین در نظر گرفته خواهد شد اما بر اساس اعلام یکی از اعضای کمیته انضباطی این مبلغ ممکن است تا 3 برابر افزایش یابد که هزینه زیادی را می‌تواند روی دست باشگاه‌ها بگذارد.