در یکی از بازی‌های امروز لیگ برتر والیبال شاهد اتفاقاتی جنجالی بودیم.

باورنکردنی: این صحنه‌ها را فقط در لیگ ایران می‌بینید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال ایران دو تیم شهداب و ایفاسرام اردکان در دربی یزد به مصاف هم رفتند. نبردی که از هر نظر پر از حساسیت بود.

شهداب که مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران محسوب می‌شود، چند هفته‌ای روی نوار پیروزی افتاده بود و در سمت مقابل، ایفاسرام هم با سرمربی جدید خود، یعنی علیرضا طلوع کیان، تحول قابل‌توجهی را تجربه کرده بود.

از طرف دیگر، موضوعی که باعث شده بود این بازی حساسیت بیشتری داشته باشد به تقابل طلوع کیان با تیم سابق خود مربوط می‌شد. طلوع کیان فصل گذشته با شهداب به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود، اما در نهایت با حرف و حدیث‌های فراوان از این تیم جدا شد.

در نهایت این بازی عجیب و غریب به سود شهداب خاتمه یافت تا علاوه بر ادامه روند خوب این تیم اولین شکست ایفاسرام با طلوع کیان نیز رقم بخورد.

جنجال بازی اما در ست چهارم و پایانی بازی اتفاق افتاد. جایی که شهداب با نتیجه 21-16 از حریف خود پیش بود و در همین حال اسپک اسماعیل مسافر به بیرون زمین رفت. در اینجا اردکانی‌ها اعتقاد داشتند که توپ بعد از برخورد به دست مدافع شهداب به بیرون زمین رفته، اما داور چنین نظری نداشت.

همین‌جا بود که جنجال آغاز شد. هواداران اردکان در این لحظه حملات و فحاشی خود را علیه ناظر داوری بازی، یعنی فرهاد شاه‌میری، آغاز کردند. در ادامه پوریا یلی، پشت‌خط‌زن اردکان حرکت زشتی را به سوی تماشاچیان حریف انجام داد که باعث شد اوضاع بیخ پیدا کند.

ادامه اعتراضات با اخراج بازیکن ایفا، اسماعیل مسافر، همراه شد و در ادامه اردکانی‌ها تصمیم به ترک زمین مسابقه گرفتند. در همین وضعیت حدود 15 دقیقه بازی متوقف شد و سر و صدای زیادی در سالن به وجود آمد.

در نهایت، بعد از یک ربع، بالاخره اردکانی‌ها راضی شدند به زمین مسابقه برگردند و نهایتا بازی با نتیجه 3-1 به سود مدافع عنوان قهرمانی خاتمه یافت تا شهداب در پایان یک بازی جنجالی و عجیب به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

البته این‌ کلیت ماجرا بر اساس برخی شنیده‌هاست و‌ نمی‌توان با قاطعیت گفت که اردکانی‌ها در این جنجال مقصر اصلی بوده‌اند. در واقع ممکن است اتفاقاتی هم رخ داده باشد که نهایتا خشم شاگردان طلوع کیان را در پی داشته است. اصلا نمی‌توان یک‌طرفه این جنجال را قضاوت کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی فدراسیون والیبال چه واکنشی به اتفاقات باورنکردنی این مسابقه خواهد داشت و این که آیا مسببان این جنجال عجیب با جریمه‌های قابل‌توجهی مواجه خواهند شد یا خیر.