خاتون بم ایران در دیدار برگشت خود مقابل نماینده ازبکستان، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف این تیم خواهد رفت و. در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.

یک گام تا صعود نماینده ایران به فینال جام باشگاه‌های آسیا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، عصر امروز از ساعت ۱۶:۳۰ خاتون بم، قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان ایران در دیدار برگشت به مصاف تیم سوگدونیا ازبکستان خواهد رفت تا با توجه به نتیجه ۱ بر ۱ دیدار رفت، در صورت پیروزی در این دیدار به طور مستقیم از سمت غرب آسیا به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود کند.

سرمربی خاتون در گفت‌و‌گو با “ورزش سه” در خصوص دیدار رفت مقابل تیم ازبکستانی عنوان کرد: بازی بسیار سخت و خوبی بود، علی رغم اینکه بازیکنان من به دلیل درگیری با یک ویروس جدید از نظر بدنی تحلیل رفته بودند و ۲ بازیکن تاثیرگذار خود را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، موفق شدیم گل مساوی را به ثمر برسانیم و بازنده به رختکن نرویم.

وی همچنین در خصوص دیدار برگشت مقابل این تیم اضافه کرد: در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی امروز است، تیم مقابل از خط حمله بسیار خوبی برخوردار است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نماینده شایسته‌ای برای مردم عزیز کشورمان باشیم.

گفتنی است در صورت پیروزی خاتون در دیدار امروز مقابل سوگدونیا ازبکستان، این تیم به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود خواهد کرد و در نهایت ۳۰ مهر ماه به مصاف تیم صعود کننده از منطقه شرق آسیا خواهد رفت.