پرسپولیس برای چهارمین بازی پیاپی بعد از جدایی یورگن لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته، مقابل حریف خود بدون مهاجم تخصصی به میدان خواهد رفت.

پرسپولیس همچنان بدون مهاجم تخصصی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه یورگن لوکادیا در فاصله کوتاه باقیمانده تا دربی از جمع سرخپوشان جدا شد و در ادامه نیز مصدومیت شیخ دیاباته باعث شد تا آنها دومین مهاجم خارجی خود را به این صورت از دسترس خارج ببینند، یحیی طی چهارمین بازی پیاپی بعد از این اتفاقات نیز قصد دارد بدون مهاجم تخصصی برای حریف حاضر شود.

این در حالیست که در فهرست کنونی پرسپولیس مهدی عبدی و حامد پاکدل نیز حاضر هستند اما عملکرد آنها در فرصت سوزی‌ها باعث شده تا از ترکیب اصلی کاملا دور شوند. پرسپولیس طی دیدارهای اخیر خود برابر استقلال، پیکان، گل گهر سیرجان از امید عالیشاه و در ادامه نیز از مهدی عمری و وحید امیری در خط حمله سود برده است.

سرمربی سرخپوشان قصد دارد در بازی با نساجی نیز بدون مهاجم تخصصی تیمش را به میدان بفرستد و باید دید هافبک‌های این تیم در کنار عمری و وحید امیری قادر خواهند بود، بار تهاجمی تیم را در این بازی نیز به دوش بکشند تا در نقل و انتقالات، کادرفنی فرصت بازسازی خط تهاجمی تیمش را داشته باشد یا به سد دفاعی حریف برخواهند خورد.