گرگ بر هالتر، مربی آمریکایی، هدایت تیم ملی کشورش در اردوی تمرینی ژانویه را برعهده نخواهد داشت.

انتخاب مربی موقت آمریکا: خبری از بر هالتر نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ابهامات پیش آمده درباره شرایط برهالتر در کادر فنی تیم ملی آمریکا باعث شده که روند تمدید قرارداد او فعلا متوقف شود. 

قرارداد این مربی آمریکایی با فدراسیون فوتبال آمریکا با پایان یافتن سال 2022 میلادی به اتمام رسید و بسیاری انتظار داشتند که او به زودی قرارداد جدیدی را امضا کند اما بحث درگیری او با همسرش که مربوط به سال‌های قبل بود شرایط را تغییر داد. 

او با انتشار پیامی اعلام کرد که فردی که مشخص شد کلودیا رینا بوده قصد داشته با استفاده از داستان درگیری فیزیکی او با همسرش که مربوط به سه دهه قبل است از او باج‌گیری کند و فدراسیون فوتبال آمریکا نیز بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرد و مدعی شد که تحقیقاتی را در این باره آغاز کرده است. 

حالا مدیران فوتبال این کشور تصمیم گرفتند از آنتونی هادسون، کمک مربی این تیم، به عنوان سرمربی موقت در اردوی تمرینی ماه ژانویه و برگزاری دو دیدار دوستانه استفاده کنند. 

آنها قرار است برای برگزاری این اردو به جنوب کالیفرنیا سفر کنند و در تاریخ 25 ژانویه به مصاف تیم ملی صربستان بروند. بازی دوستانه بعدی این تیم نیز سه روز بعد برابر کلمبیا به میدان خواهد رفت. 

هادسون در جام جهانی قطر به عنوان دستیار در کنار برهالتر حضور داشت و حالا در غیاب سرمربی رسمی این تیم، هدایت تیم ملی آمریکا را برعهده خواهد داشت.