لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، ظرف خاصی را برای مصرف نوشیدنی محبوبش انتخاب کرده است.

ظرف نوشیدنی مسی: نام پسرها و جام جهانی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مسی تعطیلات خوبی را در آرژانتین سپری کرد. او در کنار خانواده جشن گرفت و به ابراز احساسات مردم کشورش به خوبی پاسخ داد. 

این بازیکن سپس برای حضور در تمرینات پاری سن ژرمن به فرانسه برگشت و با این که در بازی روز جمعه در جام حذفی حضور نداشت اما انتظار می‌رود که چهارشنبه این هفته برابر آنژه به میدان برود. 

این ستاره پی اس جی شنبه این هفته پس از جلسه تمرینی به خانه برگشت تا استراحت کند و در عین حال مشغول به جا آوردن یکی از سنت‌های کشورش که صرف نوشیدنی خاصی به نام ماته است شود. 

او تصاویری را از خودش در حال صرف این نوشیدنی به اشتراک گذاشت که جزئیات آن توجه بسیاری از هوداران او خصوصا در آرژانتین که آشنایی بیشتری با این نوشیدنی و ظرف مخصوص آن دارند جلب کرد. 

در تصویری که مسی منتشر کرده، ظرف جذاب این نوشیدنی دیده می‌شود که ظاهرا به طور خاص برای او طراحی شده است چون نام تیاگو، سیرو و متئو، سه پسر مسی، روی آن دیده می‌شود اما این پایان ماجرا نیست. 

تصویری از جام قهرمانی جهان به همراه سه ستاره که نشانگر سه قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی است نیز روی این ظرف به چشم می‌خورد تا مشخص شود که مسی به تازگی ظرف نوشیدنی محبوبش را تهیه یا بازسازی کرده است.