پائولو دی بالا، ستاره آرژانتینی، مدال طلای جام جهانی 2022 قطر را به آرشیو تاریخی رم اهدا کرد.

هدیه دی بالا به باشگاه رم: مدال جام جهانی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا عضوی از تیم ملی آرژانتین بود که موفق شد در ماه گذشته میلادی جام قهرمانی جهان را در دوحه بالای سر ببرد. 

او در دیدار فینال برابر فرانسه به میدان رفت و موفق شد یکی از ضربات پنالتی تیمش را در پایان این بازی به گل تبدیل کند تا در این قهرمانی سهمی داشته باشد. 

بسیاری از بازیکنان آرژانتین از تعطیلات طولانی مدتی پس از قهرمانی استفاده کردند اما این بازیکن تصمیم گرفت زودتر از مهلت تعیین شده به ایتالیا برگردد و در تمرینات رم حاضر شود تا برای شروع مسابقات آماده باشد. 

حالا گفته شده که دیبالا تصمیم گرفته که علاقه‌اش به باشگاه رم را به شکل دیگری هم نشان دهد و به همین دلیل مدال طلای جام جهانی 2022 قطر که ارزش زیادی برای او دارد را به آرشیو تاریخی این باشگاه هدیه کند تا نشان دهد که اهمیت بسیاری برای جالوروسی قائل است. 

به این ترتیب هواداران این باشگاه می‌توانند در طول توری که برای دیدن موزه این باشگاه برگزار می‌شود از این مدال نیز دیدار کنند. هرچند این صرفا موقتی خواهد بود و در نهایت این مدال قرار است به دیبالا بازگردانده شود. 

دیبالا تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از یوونتوس جدا شد و به رم پیوست و از آن زمان تا به حال موفق شده در 12 بازی در سری A و لیگ اروپا هفت گل برای این تیم به ثمر برساند و دو پاس گل هم ارسال کند.