سرمربی استقلال خوزستان با ابزار رضایت از روند آماده سازی تیمش برای نیم فصل دوم، از انگیزه شاگردانش برای کسب جواز صعود می‌گوید.

پورموسوی: نیم فصل  هیجان انگیزی پیش رو خواهیم داشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان قصد دارد بعد از چند فصل حضور در لیگ آزادگان اکنون در رقابتی سخت با مدعیان این فصل، جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند. آنها با نفراتی کارآمد در بخش فنی، مدیریت و بازیکنان در تلاش برای تحقق این هدف هستند و پورموسوی به عنوان سرمربی باتجربه این تیم ضمن تشکر از حمایت‌های گروه ملی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گفت: به لحاظ فوتبالی، گل‌های زده، کلین شیت و کارهای تاکتیکی بچه ها نمره قبولی گرفتن فقط از لحاظ نتیجه آن چیزی که مدنظر و خواسته ما بود نرسیدیم و از هدف دور شدیم.

وی با اشاره به روند آماده‌سازی تیم گفت: ️در لیگ یک تعداد بازی‌ها زیاد است و با یارگیری خوب در نیم فصل می‌توانیم جبران کنیم. تغییرات زیادی در اول فصل داشتیم اما در هفته‌های گذشته بچه‌های تیم هماهنگ‌تر شده‌اند و مطمئنم نیم فصل دوم هیجان انگیزی خواهیم داشت.

سرمربی استقلال خوزستان درباره روند نقل و انتقالات باشگاه نیز گفت: دو بازیکن جذب کردیم و در روزهای آینده در پست‌های مورد نظر بازیکنان دیگری را نیز جذب خواهیم کرد. در نیم فصل دوم تیم‌ها به دنبال تک امتیاز هستند به خصوص تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند که این کار را سخت می‌کند. در نیم فصل اول تیم‌ها تهاجمی و انتحاری‌تر بازی می‌کنند اما با توجه به فاصله‌ای که شکل گرفته بسته‌تر بازی می‌کنند و این موضوع ما را آزار می‌دهد و کار را سخت خواهد کرد.

پورموسوی با تمجید از بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان من قطعا از سختی کار لذت بیشتری خواهند برد چرا که ذهنیت آنها روی صعود قرار دارد و به دنبال نمایش عملکرد و پتانسیل بالای خود هستند. ️ما به دنبال فوتبال سالم و رو به جلو هستیم. تیم‌مان فوتبال روی زمین و با مالکیت بالا بازی می‌کند. این اتفاقات در لیگ یک کمتر است و اکثر تیم‌ها بازی مستقیم انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: بازی‌های جام جهانی را دیدید و متوجه این موضوع شدید که جریان بازی چقدر برای آنها ارزشمند است و به همین منظور اقدام به اعلام وقت اضافه قطعی و کاملی شده است. متاسفانه اما خصوصا در لیگ یک توقف‌ و اتلاف وقت زیادی را شاهد هستیم و این موضوع به یک تاکتیک برای بیشتر تیم‌ها تبدیل شده است. اینکه بازی را به اشکال مختلف از جریان بیندازند یک تاکتیک زشت شده و بارها شاهد این هستیم که بازیکنان خود را بی جهت به زمین می‌اندازند. امیدوارم داوران ما با تجربه‌ و درسی که از جام جهانی گرفته‌اند، قضاوت ویژه‌ای برای رشد فوتبال داشته باشند.

استقلال خوزستان این هفته در جام حذفی برابر پیکان لیگ برتری قرار خواهد گرفت. پورموسوی درباره انگیزه‌های تیمش در این رقابت‌ها گفت: جام حذفی و رقابت با تیم پیکان  یک بازی تدارکاتی با کیفیت برای ما محسوب می‌شود و از بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند استفاده می‌کنیم و بازیکنان جدیدمان را محک می‌زنیم چرا که هدف اصلی ما لیگ و صعود خواهد بود و روی این رقابت‌ تمرکز خواهیم داشت.