به نظر می‌رسد که مهار تاریخی امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، بسیار بیشتر از حد تصور است.

ارزش مهار تاریخی مارتینز: 60 میلیون یورو!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تعداد دفعاتی که تمامی مردم آرژانتین و حتی بازیکنان این تیم مهار باورنکردنی امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 قطر برابر فرانسه را تماشا کرده‌اند قابل شمارش نیست. 

او در دقیقه 123 این بازی و در حالی که دیگر زمانی برای جبران باقی نمانده بود موفق شد دروازه تیمش را برابر راندال کولو موانی بسته نگه دارد و نقشی کلیدی در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ایفا کند. 

حالا منچستریونایتد به دنبال جذب این مهاجم فرانسوی است و حاضر است برای بازیکنی که می‌توانست جلاد رویاهای آرژانتین باشد اما مارتینز مانع از درخشش او شد مبلغی نزدیک به 60 میلیون یورو هزینه کند. 

شیاطین سرخ پس از جدایی کریستیانو رونالدو با فسخ قراردادش با توافق دو طرفه از این باشگاه همچنان به دنبال جذب یک مهاجم در بازار نقل و انتقالات زمستانی است و امیدوار است که بتواند این بازیکن را از آینتراخت فرانکفورت به خدمت بگیرد. 

این ستاره فرانسوی موفق شده عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته باشد و پنج گل و 10 پاس گل در کارنامه‌اش در این فصل به ثبت برساند. او در عین حال با 24 سال سن توانست به تیم ملی کشورش در صعود به فینال جام جهانی 2022 نیز کمک کند. 

همین درخشش او باعث شده که مدیران این باشگاه آلمانی حاضر به فروشش با مبلغی کمتر از 60 میلیون یورو نباشند و ارزش مهار مارتینز برابر این بازیکن حالا بیشتر از قبل به نظر می‌رسد. 

این در حالی است که باشگاه بایرن مونیخ نیز شرایط او را زیر نظر دارد و قصد دارد برای پر کردن جای خالی روبرت لواندوفسکی در خط حمله تیمش برای جذب موانی اقدام کند.