عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید اخطاری به ساپینتو داده نشده و درباره موضوعات مختلف بحث خواهد شد.

مومنی: خلافی در باشگاه استقلال رخ نداده است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"،‌تجمع برخی از هواداران استقلال مقابل در کمپ ناصر حجازی و درخواست‌های آن‌ها از اعضای هیات مدیره جو عجیبی را ایجاد کرده است. در حاشیه برگزاری جلسه هیات مدیره وقتی محمد مومنی قصد ورود به کمپ استقلال را داشت،‌ هواداران مقابل خودروی او جمع شدند و خطاب به او گفتند که اجازه ندهند برخی بازیکنان سناریوی محمود فکری را برای ساپینتو به اجرا در بیاورند. این هواداران اعتقاد داشتند که برخی بازیکنان کم‌کاری انجام می‌دهند که البته واکنش مومنی عضو هیات مدیره نیز جالب بود.

بازیکن سابق استقلال خطاب به هواداران حاضر گفت: «حتما این مسائل را پیگیری می‌کنیم.»

او در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا ساپینتو در جلسه هیات مدیره حضور پیدا می‌کند،‌ تاکید کرد: «معمولا جلسه هیات مدیره با حضور سرمربی برگزار نمی‌شود و خودمان می‌خواهیم صحبت کنیم. در مورد مسائل باشگاه و مسائل مالی بحث و حتما در خصوص اتفاقات تبریز نیز صحبت خواهیم کرد.»

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد نارضایتی فتح‌الله‌زاده از ساپینتو گفت: «مدیرعامل باید در جلسه صحبت کند و بعد از آن تصمیم‌گیری شود. هنوز هیچ اخطاری به ساپینتو داده نشده است.»

مومنی در مورد اینکه تخلفات دوره گذشته باعث شده تا پولی در باشگاه استقلال نباشد، افزود: «من تصمیم‌گیرنده مسائل خلاف باشگاه نیستم و نیروهای بالاتر هستند و آن‌ها تشخیص می‌دهند. تا جایی که من اطلاع دارم هیچ اتفاقی در باشگاه نیفتاده است.»

وی در خصوص وضعیت محبی و قایدی و پنجره بسته باشگاه گفت: «در جلسه صحبت خواهد شد.»