جلسه پرماجرای اعضای هیات مدیره استقلال در شرایطی لحظاتی پیش به پایان رسید که خروجی اصلی آن "ادامه همکاری ساپینتو" در این تیم بود.

فوری، ادامه سرمربیگری ریکاردو ساپینتو در استقلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست مقابل تراکتور خبرهای زیادی در خصوص پایه‌های لرزان نیمکت سرمربی پرتغالی استقلال شکل گرفت.

خبرنگاران از ساعاتی پیش با حضور در محل ساختمان این باشگاه و با توجه به برنامه‌ریزی همیشگی روز یکشنبه‌ها برای برگزاری جلسه هیات مدیره، در انتظار خروجی آن بودند. بحث اصلی هم از همان ابتدا درباره وضعیت ادامه حضور ساپینتو روی نیمکت این تیم بود.

با این حال، بعد از پایان جلسه نزدیک به چهارساعته اعضای هیات مدیره، کانال رسمی این باشگاه در خبری از تصمیم اعضا برای اعتماد دوباره و حمایت از ریکاردو ساپینتو خبر دادند.

اعضای خبرساز هیات مدیره استقلال بدون اینکه خوراک خبری جنجالی نصیب رسانه‌ها و هواداران کنند، به جلسه طولانی خود پایان دادند.

خبری که کانال رسمی باشگاه روی خروجی خود قرار داده است، اینطور به تشریح جلسه امروز اعضای هیات مدیره پرداخته است:

جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد و اعضای هیات مدیره در خصوص مسائل مختلف با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

پیش از این جلسه دکتر فتح‌الله‌زاده و پرویز مظلومی جلسه دوستانه و صمیمانه‌ای با ریکاردو ساپینتو برگزار کردند و حمایت کامل و قاطع خود را این مربی اعلام داشتند.

پس از جلسه هیات مدیره، اعضا با همراهی مدیر عامل استقلال، به بازدید از امکانات جدید کمپ از جمله اتاق پزشکی، ماساژ، رختکن مربیان، اتاق کار، وضعیت چمن و... پرداختند.

همچنین در بازدید از چمن مصنوعی واقع در کمپ، دکتر فتح‌الله‌زاده دقایقی با بازیکنان مدرسه فوتبال استقلال گفت‌وگو کرد.

مهم‌ترین تصویر امروز قطعا دست دادن ریکاردو ساپینتو با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه است. این در حالی است که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره موضوع نارضایتی فتح‌الله‌زاده از سرمربی پرتغالی آبی‌ها شکل گرفته بود و شایعات حتی پا را فراتر گذاشته و از احتمال مذاکرات مدیر آبی‌ها با گزینه‌های خود خبر می‌داد.

ساپینتو اما بعد از تمرین پرماجرای امروز و درحالی‌که شاید پیش‌نویس خبر مربوط به پایان همکاری ساپینتو نیز از سوی برخی خبرگزاری‌ها آماده شده بود، در جلسه‌ای کوتاه با فتح‌الله‌زاده این تصویر شاید دوستانه را برای پوشاندن تمام شایعات شکل داد.