سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه می‌گوید با توجه به استراتژی جدید باشگاه هشتاد درصد شاکله این تیم عوض شده است.

بیات لو: اگر خودمان را باور کنیم فولاد را می‌بریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، وحید بیاتلو، سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه، پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی که روز آینده در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار خواهد شد، اینطور حرف‌هایش را با تشریح شرایط این روزهای نماینده ساوه آغاز کرد: «ما تیمی جدید ساختیم با نسلی جدید که سیاست باشگاه بود. به‌هرحال، شرایطی برای باشگاه ایجاد شد که باشگاه تصمیم گرفت سیاستش را عوض کند. ما یک‌سری جوان خوب در تیم داریم که از آن‌ها استفاده می‌کنیم و یک‌سری بازیکن پا به سن گذاشته از تیم جدا شدند. خیلی برای ما زحمت کشیدند. امیدوارم بازیکنان جدیدی که اضافه شده‌اند، بتوانند در ادامه راه به هدفی که باشگاه دارد به ما کمک کنند. هشتاد درصد باشگاه تغییر کرده و نیاز به زمان داریم.»

او با اشاره به بازی برابر فولاد خوزستان ادامه داد: «این بازی برای ما فرصتی بزرگ است که بتوانند خودشان را نشان بدهند تا به خواسته‌هایمان نزدیک‌تر شویم. اگر به خودمان باور داشته باشیم، با توجه به شناختی که از فولاد داریم، هم می‌توانیم به اهداف نزدیک شویم و هم بازی را ببریم. فکر می‌کنم فردا بتوانیم بازی خوبی برگزار کنیم و بینندگان لذت ببرند.»

بخش بعدی صحبت سرمربی جوان خوشه طلایی درباره نبودن امکانات لازم در ساوه بود و گفت: «مشکل تیم ما نبودن زیرساخت‌های لازم است. هر هفته در یک شهر بازی می‌کنیم و در یک شهر تمرین می‌کنیم. این برای سازگاری تیم خیلی سخت است. مالکی داریم که چند سال است از جیب هزینه می‌کند و هیچ حمایتی هم از او نمی‌شود. گاهی به جایی می‌رسد که دیگر توان ندارد. امیدوارم این شخص مورد حمایت قرار بگیرد و امیدوارم مسئولان کاری کنند که این افراد را از فوتبال دور نکنند. الان هفت سال است که آقای پرویزی کار می‌کند. امیدوارم مسئولان کاری کنند که بتواند استوار بماند و کارش را ادامه بدهد. در سه سال گذشته هفت-هشت بازیکن از این تیم به لیگ برتر رفته‌اند. امیدوارم مسئولان شهر ساوه هم بستری برای ادامه حیات این باشگاه فراهم کنند.»

بخش پایانی صحبت‌های بیاتلو هم درباره شرایط تیم فولاد بود: «در واقع آن‌ها تیمی با ساختار خوب هستند. بازیکنان و مربی خوبی دارند. در میان هشت تیم برتر آسیا هستند. در لیگ هم شرایط خوبی پیدا کرده و امیدوارم بازی خوبی را فردا شاهد باشیم. امیدوارم هدف اصلی را که لذت از تماشای بازی است فردا مشاهده کنیم.»