باشگاه نیس اعلام کرد که لوس ین فا و ره، مربی سوئیسی، دیگر هدایت این تیم را برعهده نخواهد داشت.

تاوان شکست برابر تیم دسته سومی: فاوره اخراج شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نیس سه روز قبل در جام حذفی فرانسه به مصاف تیم دسته سومی لو پوی رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله یک شانزدهم این رقابت‌ها باز مانده باشد.

همین اتفاق باعث شد که مدیران باشگاه نیس تصمیم به قطع همکاری با فاوره بگیرند که برای دومین دوره روی نیمکت این تیم نشسته بود.

این مربی سوئیسی پیش از این نیز در فاصله سال‌های 2016 تا 2018 سابقه هدایت نیس را داشت و روی نیمکت تیم‌هایی چون بروسیا دورتموند، بروسیا مونشن گلادباخ و هرتابرلین نیز نشسته بود.

فاوره پس از جدایی کریستوف گالتیه از نیس و پیوستنش به پاری سن ژرمن هدایت این تیم را برعهده گرفته بود اما نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند.

نیس در حال حاضر در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ فرانسه قرار دارد و 23 امتیاز با پاری سن ژرمن صدرنشین فاصله دارد، این در حالی است که اختلاف امتیاز آنها با منطقه سقوط تنها هشت امتیاز است.

ژولین استفان، سرمربی استراسبورگ، نیز در روز دوشنبه از سوی مدیران این باشگاه اخراج شد. او این تیم را در فصل 22-2021 به جایگاه ششم رساند و در یک قدمی کسب سهمیه حضور در اروپا بود. اما آنها این فصل تنها در یک بازی از 17 بازی لیگ پیروز شدند و در جایگاه نوزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.