متئو لا هوز، داور اسپانیایی، بار دیگر و این بار در بازی سویا در جام حذفی جنجال آفرین شد.

علاقه لا هوز به اخراج: این بار سام پا ئو لی قربانی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سویا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی اسپانیا به مصاف لینارس رفت و موفق شد با نتیجه 0-5 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود. 

قضاوت این بازی برعهده لاهوز بود که در چند هفته اخیر بسیار خبرساز ظاهر شده است. او داور بازی تیم ملی آرژانتین برابر تیم ملی هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر بود و قضاوتش اعتراض شدید لیونل مسی را به همراه داشت.

او همچنین این هفته نیز در جریان بازی بارسلونا برابر اسپانیول با استفاده از چندین کارت زرد و اخراج دو بازیکن از هر یک از دو تیم باعث شد که بسیاری به عملکرد او در میانه میدان اعتراض کنند و این بار نوبت سویا بود.

تنها 16 دقیقه از زمان بازی گذشته بود که این داور اهل والنسیا بازی را متوقف کرد و به کنار زمین رفت تا خورخه سامپائولی را به خاطر اعتراضی که به تصمیمات او داشت جریمه کند اما درگیری لفظی آنها به جایی کشید که لاهوز بدون مکث کارت قرمز مستقیم را به او نشان داد که باعث تعجب بسیاری شد.

دسیو، کمک مربی سویا، پس از پایان این بازی درباره این اتفاق گفت:« من فکر نمی‌کردم این موضوع جدی باشد. خورخه فقط فریاد زد. من نزدیک بودم و هیچ حرف خاصی نشنیدم. در آخر بازی دیدم که این  دو نفر خیلی دوستانه با هم حرف می‎‌زدند.»