این شاید یکی از آخرین حضورهای مهدی کیانی در ورزشگاه آزادی به عنوان بازیکن باشد.

تولد اولین پیشکسوت نسل جدید تراکتور در آزادی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی که فصل گذشته پس از چند سال دوری به جمع تراکتوری‌ها برگشت و بازوبند کاپیتانی این تیم را دوباره در اختیار گرفت، در این مدت از نظر آمادگی شباهت چندانی به هافبک دفاعی سرسخت و پرتلاش سرخپوشان تبریزی نداشته است.

البته این شاید یک روند طبیعی برای فوتبالیستی است که سالهای طولانی در سطح بالای آمادگی قرار داشت و حالا به روزهای پایانی فوتبالش نزدیک شده و در آستانه بازنشستگی قرار دارد. اما او هنوز از تصمیم قطعی خود برای پایان فوتبال پرده برنداشته و در حال ارزیابی شرایطی است که در تراکتور دارد.

با این حال تصویر مهدی کیانی که هر بازی در کنار چهره‌های جوان نیمکت‌نشین، خود را گرم می‌کند و در انتظار اشاره دستیار خمس برای ورود به زمین می‌ماند، چیزی نیست که هواداران تراکتور دوستش داشته باشند. البته کیانی همیشه با جدیت و مسئولیت‌پذیری این کار را انجام می‌دهد و خود را یک مهره متعهد در داخل تیم تعریف کرده است.

کیانی در تمام این سالها فراز و فرودهای زیادی داشته اما همیشه زمانی که برای بازی با پرسپولیس و استقلال به ورزشگاه آزادی می‌رفته، بیشتر به چشم آمده و در قامت یک هافبک دفاعی مقتدر و یک رهبر واقعی، خود را معرفی می‌کرده است؛ بازیکنی که شاید سرخابی‌ها نیز در سالهای گذشته می‌خواستند یکی مثل او را داشته باشند.

این شاید یکی از آخرین سفرهای کیانی به تهران و ورزشگاه آزادی برای رویارویی با استقلال و پرسپولیس باشد؛ پایان کار بازیکنی که جدایی‌اش، شروع کار اولین پیشکسوت مشهور نسل جدید تراکتور خواهد بود.