مدیرعامل استقلال در بخشی از مصاحبه شب گذشته خود به حمایت کامل از ریکاردو ساپینتو پرداخت و مسائلی را بیان کرد.

 فتح الله زاده و حمایت چند مرحله‌ای از ساپینتو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در گفت و گویی که با برنامه فوتبال برتر داشت،‌ درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد. در لابه لای صحبت‌های او اما چیزی که مشهود بود، به اعتقاد کامل و حمایت ویژه این مدیر از ریکاردو ساپینتو برمی‌گشت. در شرایطی که طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون اختلاف میان فتح‌الله‌زاده و ساپینتو مطرح شد، اما مدیرعامل استقلال با صحبت‌هایی که انجام داد نشان داد می‌خواهد با سرمربی پرتغالی به کارش ادامه بدهد و تیم را به روزهای خوب برگرداند.

فتح‌الله‌زاده در شروع صحبت‌هایش در حمایت از ساپینتو گفت:‌«بعد از باخت، دشمن فشار ایجاد کرد که ساپینتو عوض می‌شود. موضع من حمایت از ایشان است و با ایشان پیش می‌رویم.»

مدیرعامل استقلال در ادامه به نیامدن ساپینتو به جلسه هیات مدیره اشاره کرد و گفت: «من گپ و گفتی با ساپینتو دیروز داشتم. من نگذاشتم او به هیات مدیره بیاید تا جلوی شایعات و دروغ‌ها را بگیرم. زشت است با یک باخت بگوییم مربی را عوض می‌کنیم. تیم‌ها دچار افت می‌شوند و این طبیعی است و باید کمک کنیم تیم به روزهای خوب برگردد.»

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: «دیدید عربستان موفق شد آرژانتین را شکست دهد ولی آرژانتین در نهایت قهرمان شد. ما نباید با یک برد و باخت پشت تیم خود را خالی کنیم. سرمربی تیم مورد حمایت کامل ماست و دیدید که اعضای هیات مدیره و خود من هم حمایت کامل خودمان از ایشان را اعلام کردیم.»

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به یک موضوع مهم درباره سرمربی استقلال اشاره کرد و گفت: «متاسفانه عده‌ای از بیرون، ذهنیت ساپینتو را خراب می‌کنند. به دروغ به او گفته بودند که من می‌خواستم او را بردارم که هیات مدیره نگذاشته است. دیدید که هیات مدیره هم گفت در این رابطه من اختیار تام دارم و موضع من حمایت از سرمربی است. باید با کمک هواداران به تیم روحیه دهیم تا روز پنجشنبه موفق به شکست تراکتور شویم.»

وقتی از فتح‌الله‌زاده درباره وضعیت آمانوف سوال شد هم او بار دیگر اعتماد به ساپینتو را نشان داد:‌«من به نظر آقای ساپینتو در خصوص آمانوف و سایر بازیکنان احترام می‌گذارم. شاید در آینده آقای ساپینتو از او استفاده کند. ما باید در مسائل فنی به سرمربی احترام بگذاریم.»

حمایت های مدیرعامل استقلال فقط شامل سرمربی نشد و او به بازیکنان نیز اشاره کرد: «بازیکنان خوبی داریم ولی نواقصی هم داریم. نمی‌توان همه فشار را به ساپینتو گذاشت. چند بازیکن ما آسیب دیده هستند.بازیکنان ما بسیار با شرف و با وجدان هستند. من وقتی آمدم به بازیکنان قول دادم که پولشان را بدهم. ۲۵ روز وقت گرفتم و آن مدت برایم جهنم بود. این بچه‌ها برای ما سوپرجام گرفتند. من مطمئنم که بازیکنان ما روز پنجشنبه جبران می‌کنند و از هواداران دلجویی می‌کنند. باید به بازیکنان کمک کنیم از این شرایط روحی خارج شوند.»