ژوائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید، با قراردادی قرضی تا پایان فصل به چلسی پیوست.

رسمی: ژوائو فلیکس به چلسی پیوست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس، مهاجم پرتغالی 23ساله اتلتیکو مادرید، که در فصل جاری با بی‌اعتنایی دیه‌‌گو سیمئونه، سرمربی این تیم، مواجه شده بود، در نهایت راهی چلسی شد. او حتی پیش از شروع جام جهانی قطر از این شرایط ناراضی بود و چندین بار از تمایل خود برای ترک اتلتیکو پرده برداشت.

از سوی دیگر، مدیران اتلتیکو هم وقتی متوجه شدند سیمئونه به این نتیجه رسیده که این مهاجم پرتغالی در برنامه‌هایش جایی ندارد، تصمیم گرفتند او را در ماه ژانویه به فروش برسانند. از آن زمان بود که نام چند باشگاه و به خصوص دو باشگاه لیگ برتری به عنوان مقاصد احتمالی فلیکس مطرح شد و سرانجام او با چلسی به توافق رسید.

ژوائو با قراردادی قرضی به ارزش 8 میلیون یورو، بدون بند خرید دائمی به چلسی رفت و در پایان فصل باید به اتلتیکو برگردد. نکته دیگر اینکه قبل از این انتقال او قراردادش را یک فصل دیگر و تا 2027 تمدید کرد. قرارداد قبلی او تا 2026 اعتبار داشت.

ژوائو در تابستان 2019 با رقم 127 میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو پیوست و در 131 بازی 36 گل زد و 16 پاس گل داد. او در 84 بازی در ترکیب ثابت بود و در 47 بازی نیز کار را از روی نیمکت شروع کرد.