بعد از ممانعت بشیکتاش از مذاکره و و ت و خه و رست با منچستریونایتد این مهاجم هلندی در اعتراض به باشگاهش در تمرین امروز سفید و سیاه‌های استانبول شرکت نکرد.

دشمن مسی به بشیکتاش: نگذارید بروم تمرین نمی‌کنم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد ووت وخهورست، مهاجم هلندی بشیکتاش، بی‌صبرانه منتظر انتقال به منچستریونایتد است. درحالیکه بشیکتاش تمایلی به این انتقال ندارد و مانع از مذاکره او با شیاطین سرخ شده وخهورست در تمرین امروز تیم ترکیه‌ای شرکت نکرد تا اعتراض خود را به این شکل نشان بدهد.

نام وخهورست در جام جهانی قطر بیش از پیش در دنیای فوتبال مطرح شد. دو گلی او که در دیدار مقابل آرژانتین به ثمر رساند و درگیری لفظی‌اش با لیونل مسی در پایان مسابقه باعث شد این مهاجم هلندی به یکی از چهره‌های معروف این جام جهانی تبدیل شود.

رسانه‌های ترکیه گزارش دادند وخهورست قصد داشت برای مذاکره با منچستریونایتد ترکیه را ترک کرده و راهی انگلیس شود ولی مدیران بشیکتاش مانع از این سفر شدند. او امروز به کادر فنی تیمش اعلام کرد احساس درد می‌کند و در نتیجه نمی‌تواند در جلسه تمرینی شرکت کند.

این در حالی است که روزنامه فاناتیک در ترکیه می‌‌‌گوید منچستریونایتد با وخهورست به توافق لفظی رسیده و گمان می‌رود او قرار است با یک قرارداد قرضی شش ماهه به ارزش 3.5 میلیون یورو راهی منچستر شود.

وخهورست در بازی قبلی بشیکتاش بعد از آنکه گلزنی کرد خوشحالی خاصی انجام داد که به عنوان خداحافظی او با هواداران تعبیر شد ولی بعد مدیران باشگاه ترکیه‌ای به او اعلام کردند که با پیشنهاد یونایتد موافقت نکرده‌اند. به نظر می‌رسد او با شرکت نکردن در تمرین امروز بشیکتاش می‌خواهد به مدیران باشگاه پیام بدهد که نباید مانع از انتقالش به منچستریونایتد بشوند.

رسانه‌های ترکیه این شادی بعد از گل وخهورست را به عنوان خداحافظی او با هواداران تفسیر کردند