ملوان انزلی برخلاف بازی هفته گذشته در لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی بازنده شد.

خداحافظی متخصص جام حذفی با جام(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از فوتبالدوستان ایرانی ملوان را متخصص جام حذفی می‌دانند؛ اگرچه قوهای سپید انزلی چند سالی است در این تورنمنت نتوانسته‌اند به مراحل پایانی و به خصوص فینال راه پیدا کنند اما آنها یکی از پرافتخارترین تیم‌ها در جام حذفی هستند.

ملوان در سال‌های دور و نزدیک 3 بار عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست آورده و جالب است که 4 بار هم در طول تاریخ تا فینال این مسابقات پیش رفته اما در نهایت بازنده شده و به سکوی دومی بسنده کرده است.

انزلی‌چی ها به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران در جام حذفی امسال نیز با هدف صعود به جمع 16 تیم برتر مسابقات را شروع کردند اما در گام اول بازنده زمین را ترک کردند.

شاگردان مازیار زارع که هفته پیش در لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری رسیده بودند، امروز در یک بازی تکراری اینبار در حذفی رودرروی نفت قرار گرفتند و با اینکه یک بر صفر جلو بوودند اما در نهایت بازنده شدند.

ملوان تا دقیقه 77 یک بر صفر پیش بود اما در این دقیقه نفتی ها به گل تساوی رسیدند و در نهایت بازی به وقت های اضافی رفت تا دوبار دیگر دروازه قوها باز شود و در نهایت بازنده زمین بازی را ترک کنند.

شکست خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان، یکی از پرافتخارترین تیم های جام حذفی را به ناکامی رساند تا آنها از این پس تمام تمرکزشان روی لیگ برتر و بقا در این دسته باشد.