محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول ابراز امیدواری کرد این تیم در پایان فصل به چهارگانه دست یابد.

محمد صلاح: شانس سیتی برای پیروزی بیشتر است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در ماه فوریه قهرمان جام اتحادیه شد و حالا آنها در این مقطع از فصل هنوز برای فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی امید دارد. تیم یورگن کلوپ امشب در دیداری حساس در خانه منچسترسیتی مهمان این تیم است و محمد صلاح پیش از این دیدار مدعی شد شانس حریف برای کسب پیروزی در این مسابقه حساس بیشتری از لیورپول خواهد بود.

محمد صلاح گفت: "امیدوارم بتوانیم به چهارگانه دست یابیم. این اتفاق در گذشته رخ نداده، اما در این فصل ما در مسیر رسیدن به این هدف هستیم و در بهترین فرم قرار داریم. ما در 10 بازی اخیر لیگ برتر پیروز شده ایم، بنابراین شرایط خوبی داریم و من امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی خود نیز به برتری دست یابیم. وضعیت فعلی را بررسی کرده و فقط باید از آن لذت ببریم. نمی توانیم در چنین شرایطی قرار داشته و فشاری را روی خودمان احساس کنیم. فقط باید از این اوضاع لذت برده و به دنبال فتح همه عناوین باشیم.

منچسترسیتی یک امتیاز جلوتر است و در خانه بازی می کند، پس فکر می کنم آنها شانس بیشتری دارند. با این حال ما بازیکنان باتجربه ای هستیم که چهار یا پنج سال است کنار هم بازی می کنیم، پس می دانیم که چگونه در بازی های بزرگی در میدان حاضر شویم. امیدوارم پیروز شویم، اما اگر از من بپرسید می گویم سیتی شانس و فرصت بیشتری دارد. مهمترین هدف برای ما این است که مغلوب نشویم و در صورت رخ دادن این اتفاق، فاصله در صدر جدول لیگ برتر بیشتر خواهد شد. سرمربی لیورپول امروز با ما صحبت کرده و گفت فقط از لحظه لذت برده و به دنبال موفقیت باشید."