فراز امامعلی که هنوز در این فصل موفق به گلزنی نشده، رضایت سرمربی تیم را به دست آورده است.

فصل عجیب فراز: پرتلاش و پر  موفقیت اما بدون گل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یک فرار تند و تیز در قلب خط دفاعی استقلال، فرصت استثنایی را در دقیقه 95 برای فراز امامعلی به وجود آورد و این بازیکن تا شکستن طلسم ناکامی هایش و کسب سه امتیاز شیرین برای مس رفسنجان، فاصله ای نداشت. اما ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت تا محمد ربیعی کنار زمین ورزشگاه آزادی به شکل کاملا مستأصلی، روی زمین زانو بزند.

با وجود از دست رفتن این موقعیت، اما فراز هفته بعد و در مصاف با تیم سابقش یعنی پیکان نیز از ابتدا به میدان رفت و حتی سیاست های محمد ربیعی برای دیدار جام حذفی برابر ذوب آهن و درخصوص مهاجم تیمش تغییری نکرد و این بازیکن همچنان یکی از یازده نفر اصلی تیمش بود.

مسئله ای که باعث واکنش سرمربی رفسنجانی ها در نشست خبری شد. او گفت: یک مقدار از فراز انتظار دارم. بعضی‌ها موقعیت‌هایی که فراز امامعلی از دست می‌دهد را فقط می‌بینند اما من می‌دانم چه مسئولیتی به او داده‌ام و چقدر زحمت می‌کشد. انشاالله تمرکز ضربات آخرش را بالا ببرد ولی من از او رضایت دارم چون با تمام وجودش زحمت می‌کشد و این برایم قابل احترام است.

تمجید ربیعی از فراز امامعلی، یک قوت قلبی برای این مهاجم محسوب می شود. بازیکنی که در خط حمله تیمش بسیار پرتلاش ظاهر می شود اما تا به این جای فصل بسیار بدشانس بوده است. آمار این بازیکن نیز در نوع خود جالب است. او تاکنون در لیگ برتر، 14 بار برای مس رفسنجان به میدان رفته و 46 بار اقدام به شوت زنی کرده است.

به طور میانگین، فراز در هر بازی 3.3 بار دروازه حریفان را با شوت هایش تهدید کرده که بالاترین میزان شوت در تیم مس رفسنجان است ولی هیچ کدام آنها به گل ختم نشده است. از این تعداد شوت، 18 مورد آن در چارچوب بوده اند که درخشش گلرهای حریفان و یا حضور به موقع مدافعان در مسیر توپ، مانع از گلزنی او شده است.

به هر شکل، این بازیکن همچنان امیدوار به شکستن طلسم ناکامی هایش در مس رفسنجان است و باید دید که فراز امامعلی چه زمانی نخستین گلش را برای این تیم به ثمر خواهد رساند.