ستاره خط دفاعی استقلال بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت انضباطی توسط خود باشگاه، مشکلی برای همراهی تیمش مقابل ذوب‌آهن ندارد.

این عکس می‌گوید عارف غلامی فردا فیکس نیست!؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" درحالی که انتظار می‌رفت عارف غلامی یکی از مسافرین قطعی ایران در راه جام جهانی باشد، ستاره خط دفاعی استقلال به یک‌باره نه‌تنها تیم ملی را از دست داد، بلکه با یک محرومیت ناگهانی توسط باشگاه، جایگاهش در ترکیب ثابت تیم استقلال را هم در خطر می‌بیند.

غلامی که با حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی به اردوی ملی‌پوشان دعوت نشد، پیش از بازی برابر فولاد هم از حضور در تمرینات منع شد و در ادامه بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی نهایتا حضورش در تیم بلامانع اعلام شد اما به نظر نمی‌رسد اوضاع برای او مانند قبل از محرومیت باشد.

محمدحسین مرادمند، زوج عارف در دوران حضور محمود فکری روی نیمکت استقلال، بعد از بازی بسیار خوب برابر فولاد به نظر دوباره عضو ثابت خط دفاعی استقلال شده و بعید است کسی جز این بازیکن، زوج سیلوا در قلب دفاع مقابل ذوب‌آهن باشد.

معمولا تیم‌ها در تمرین آخر با ترکیبی که قرار است در مسابقه روز بعد به میدان بروند کار می‌کنند تا هماهنگی به بیشترین میزان برسد.

چهره برافروخته و درهم عارف نشان می‌دهد این بازیکن در مسابقه روز فردا به احتمال بسیار زیاد نیمکت‌نشین خواهد بود و فرصت بازی بار دیگر به محمدحسین مرادمند خواهد رسید. اتفاقی که برای قطعیت از آن تا کمتر از ۲۴ ساعت دیگر باید صبر کنید.