حساس‌ترین دیدار فصل فوتبال زنان، در هفته دوازدهم مسابقات، روز شنبه در سیرجان برگزار خواهد شد.

این دربی از تقابل  سرخ آبی ها حساس‌تر است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ''ورزش سه''، شنبه ۲۴ دی ماه از ساعت ۱۳، حساس‌ترین دیدار فصل فوتبال زنان بین دو تیم خاتون بم و شهرداری سیرجان به میزبانی سیرجانی‌ها برگزار خواهد شد. این در حالی است که در حال حاضر خاتونی ها با ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و شاگردان جهان‌‌نجاتی در تیم سیرجانی نیز با ۲۸ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند. 

قهرمان زودرس مسابقات در این دربی مشخص می‌شود!؟ 

شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم، با کسب هشت عنوان قهرمانی پر افتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر زنان هستند و در چهاردهمین فصل از برگزاری این مسابقات، به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته هستند. در مقابل سیرجانی‌ها نیز همواره سرسخت‌ترین رقیب بمی‌ها در این مسابقات بودند و این بار برای خارج شدن از زیر سایه هم استانی خود، به دنبال کسب عنوان قهرمانی در فصل چهاردهم مسابقات خواهند رفت. شاگردان جهان‌نجاتی تا دو هفته پیش با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به بمی‌ها در رتبه نخست جدول قرار داشتند و شکست آن‌ها در برابر سپاهان در هفته‌ دهم مسابقات، سبب اختلاف سه امتیازی آن‌ها با خاتون بم در صدر جدول شد. 

شانس کدام تیم برای پیروزی در این دیدار بیشتر است؟ 

در یازده هفته‌ی گذشته از لیگ چهاردهم زنان، خاتون تنها تیم بدون شکست این مسابقات است، شاگردان جعفری در طی یازده مسابقه، ۱۰ بار موفق به شکست حریفان خود شدند و تنها یک تساوی در دیدار رفت خودشان برابر شهرداری سیرجان کسب کردند.  

از سوی دیگر شاگردان مریم جهان‌نجاتی نیز در یازده هفته گذشته، ۹ پیروزی، یک تساوی در دربی کرمان و یک شکست در برابر سپاهان را متحمل شدند. نبرد این دو تیم در دیدار رفت که در هفته سوم مسابقات برگزار شد با نتیجه یک بر یک و با گل‌های شبنم بهشت برای سیرجانی‌ها و زهرا قنبری برای خاتونی‌ها به اتمام رسید. 

زهرا و افسانه، تقابل گلزن‌ترین‌ها در سیرجان 

در حال حاضر در جدول برترین گل‌زنان لیگ چهاردهم، افسانه چترنور، مهاجم تیم شهرداری سیرجان با به ثمر رساندن ۱۴ گل در رتبه اول جدول گل زنان قرار دارد و زهرا قنبری، مهاجم بمی‌ها نیز با ۱۲ گل در رتبه دوم جدول برترین ها است. در دیدار رفت دو تیم، قنبری موفق به گلزنی برای خاتون شد اما افسانه چترنور با آسیب دیدگی که داشت، موفق به درخشیدن در آن مسابقه نشد و تک گل سیرجانی‌ها را در ان بازی شبنم بهشت به ثمر رساند. تقابل دو فوروارد ملی پوش بم و سیرجان نیز از دیگر دیدنی‌های این مسابقه مهم خواهد بود و  باید دید در دیدار حساس روز شنبه، کدام بازیکنان موفق به گلزنی برای تیم خود می‌شوند.