ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور اعلام شد که مهدی قایدی از ترکیب اصلی خارج شده و پیمان بابایی از ابتدا به میدان می رود.

معرفی یازده بازیکن استقلال در دیدار انتقامی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه استقلال نیم فصل نخست را با شکست تلخ برابر تراکتور و حضور در رتبه چهارمی به پایان رساند، حالا آنها باید پس از گذشت چند روز، یک بار دیگر به مصاف هم بروند. این مرتبه دیدار دو تیم از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می شود و تیم بازنده باید خیلی زود با رقابت ها خداحافظی کند.

ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی پوشان برای دیدار امروز تصمیم گرفته است تا مهدی قایدی را روی نیمکت قرار دهد. پیمان بابایی جانشین وینگر بوشهری شده و ارسلان نیز به جای محبی مصدوم در نوک خط حمله قرار گرفته است.

* خبری از تغییر در دروازه نیست

سیدحسین حسینی امروز نیز از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. در شرایطی که انتظار می رفت ساپینتو تغییراتی را در دروازه تیمش ایجاد کند اما کاپیتان آبی ها تنها گزینه مورد اعتماد سرمربی پرتغالی است و علیرضا رضایی همچنان در این فصل یک دقیقه هم به میدان نرفته است.

* دست های بسته در خط دفاعی

محمدحسین مرادمند و عارف غلامی همچنان از میادین به دور هستند. در نتیجه کادرفنی چاره ای جز انتخاب سیاوش یزدانی و رافائل سیلوا برای حضور در مرکز خط دفاعی ندارد. دو بازیکنی که در تبریز پرانتقاد ظاهر شدند و امروز به دنبال جبران این موضوع هستند.

* صالح و جعفر در راست و چپ

صالح حردانی که در دیدار قبل برابر تراکتور پرانتقاد ظاهر شد و روی هر 2 گل حریف اشتباهاتی را انجام داد، امروز نیز در سمت راست خط دفاعی تیمش بازی می کند. او انگیزه های زیادی برای جبران اتفاقات رخ داده در تبریز است. در سمت چپ نیز اوضاع برای سلمانی مشابه است. این بازیکن نیز امروز در پی درخشش برابر تراکتور است.

* بازگشت مهری به خط میانی

زبیر نیک نفس که در دیدار با تراکتور از ابتدا به میدان رفته بود، امروز کار را از روی نیمکت آغاز می کند. روزبه چشمی و مهدی مهدی پور نیز در خط میانی بازی می کنند.

* یامگا و بابایی وینگرهای تیم ساپینتو

مهدی قایدی که نتوانست در دیدارهای گذشته رضایت هواداران را به دست بیاورند، امروز کار را از روی نیمکت آغاز می کند تا پیمان بابایی و یامگا وینگرهای استقلال باشند. آنها از امیدهای گلزنی تیم به شمار می روند و در پی فتح دروازه تراکتور هستند.

* بازگشت ارسلان به خط حمله

پس از یک بازی نیمکت نشینی، ارسلان مطهری امروز در نوک خط حمله برای آبی پوشان بازی خواهد کرد. در دیدار قبل، محبی مهاجم هدف بود که پس از 22 دقیقه مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.

ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری