استقلالی ها در ماراتنی ۱۳۰ دقیقه‌ای با دو پنالتی موفق به شکست تراکتور در وقت‌های اضافی شدند.

استقلال 2- تراکتور 1: فرار در وقت‌های اضافه جنجالی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” شاگردان ریکاردو ساپینتو که چند روز قبل در لیگ برتر نتیجه را به تراکتور واگذار کرده بودند، در جام حذفی نیز کار سختی مقابل آن‌ها داشتند. به طوریکه که پس از کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه، ابتدا تیم سرخپوش بود که با گل رضا اسدی پیش افتاد.

با این شرایط استقلالی‌ها که دوست نداشتند بازنده این مسابقه هم باشند، برای پیروزی به آب و آتش زدند و در نهایت با کسب دو پنالتی و گل کردن آن‌ها توسط کیوین یامگا با برد مهمی رسیدند تا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرده و هم‌چنین یک تیم گردن کلفت را از مسابقات حذف کنند.

مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی

پنج‌شنبه: 1401/10/22 ؛ ساعت: 15

استادیوم: آزادی.

داور: کوپال ناظمی/ کمک‌ها: مهدی عالیقدر و حسن انتظاری؛ داور چهارم: مجتبی شجاعی/ ناظر داوری: محسن قهرمانی.

استقلال

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی(90- محمد محبی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی پور (دقیقه ۱۰۵- محمدحسین زواری)، پیمان بابایی(74-مهدی قایدی)، کوین یامگا و ارسلان مطهری (دقیقه ۱۰۵- آرمان رمضانی).

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

تراکتور تبریز

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا (۸۳- ابوالفضل رزاق‌پور)، صفا هادی (دقیقه ۱۰۱- کاوه رضایی)، گوستاوو (دقیقه ۱۰۱- مهدی کیانی)، ریکاردو آلوز، محمد قنبری (دقیقه ۱۰۱- سیدمحمد حسینی)، محمدرضا عباسی (۸۳- مهدی هاشم‌نژاد) و رضا اسدی

سرمربی: پاکو خمس