معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: تلاش کردیم که توجه به بانوان را در نهادهای دولتی افزایش دهیم و از سوی دیگر تلاش کردیم اعتبارات موجود را ساماندهی کنیم که برای بانوان امکان استفاده آن وجود داشته باشد

خزعلی: توجه به بانوان را در نهادهای دولتی افزایش دادیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: تلاش کردیم که توجه به بانوان را در نهادهای دولتی افزایش دهیم و از سوی دیگر تلاش کردیم اعتبارات موجود را ساماندهی کنیم که برای بانوان امکان استفاده آن وجود داشته باشد.

انسیه خزعلی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در هیچ دولتی سابقه نداشته که به این اندازه مصوبات مربوط به بانوان را در سفر روسای جمهور داشته باشیم.

وی یکی از دلایل این موضوع را نبود ردیف اعتباری دانست و گفت: وقتی که ما از بخش‌های مختلف در ارتباط با علل عدم مصوبات در حوزه بانوان سوال می کنیم بیشترین دلیل همین اعتبار مطرح می‌شود.

معاون امور زنان رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در درجه اول برای رفع این مشکل تلاش کردیم که توجه به بانوان را در نهادهای دولتی افزایش دهیم و از سوی دیگر تلاش کردیم اعتبارات موجود را ساماندهی کنیم که برای بانوان امکان استفاده آن وجود داشته باشد.

خزعلی عنوان کرد: دولت توجه بسیار خاص و ویژه‌ای به بانوان دارد و در مصوبات سفرهای مختلفی که داشته هم این توجه را به خوبی نشان داده و طرح‌ها و پروژه‌های شاخصی در این راستا مصوب و اجرا شده است.

وی در ارتباط با بازدیدهایی که امروز در استان یزد انجام شد گفت: برخی از پروژه‌ها در سفر قبل رئیس جمهور تصویب شده و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم و در این سفر هم پیشنهاداتی صورت گرفته که به تصویب برسد.

معاون امور زنان رئیس جمهور دیدار با خانواده شهدا را یکی از برنامه‌های خود در روز نخست سفر رئیس جمهور دانست و گفت: همه می‌دانیم که مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده‌ آنها هستیم و هر روز این موضوع را به خودمان متذکر می‌شویم.