خسرو حیدری در اولین تجربه مربیگری اش دستیار ریکاردو ساپینتو شده است.

خسرو حیدری، به وقت کمک به استقلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست استقلال که در دوران بازی، بیشتر سانترهایش از جناح راست تبدیل به گل می شد و حتی در برهه ای این کار به تاکتیک اصلی استقلال برای رسیدن به گل تبدیل شده بود، ابتدا قرار بود مربیگری را از تیم ملی و دستیاری اسکوچیچ استارت بزند اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه ابتدای فصل جاری از سوی باشگاه استقلال به عنوان دستیار ایرانی ریکاردو ساپینتو معرفی شد.

این شروع نشان می دهد، خسرو حیدری در ابتدای مسیر مربیگری به دنبال تجربیات بزرگ و پشت سر گذاشت آزمون و خطاهای مهم است و به نظر می رسد اکنون از این حضور راضی است و کار در کنار یک مربی خارجی و از همه مهمتر یک تمرین دهنده خارجی او را با نکات تازه ای از مربیگری آشنا کرده است. البته این یک سوی قضیه است و در سوی دیگر باید گفت؛ در این روزهای سخت به طور حتم خسرو حیدری کمک حال کادر فنی تیم به خصوص ریکاردو ساپینتو بوده است. در تمرینات روزهای اخیر استقلال و در تصاویر منتشره پیداست که خسرو حیدری برای باز گرداندن مسایل روحی و روانی با برخی از بازیکنان به صورت خصوصی صحبت کرده است و در جریان بازی با تراکتور هم مثل همه بازی ها تلاش کرد تا با انتقال نظرات فنی خود به کادر فنی به خصوص ساپینتو به تیم در مسیر نتیجه گیری کمک کند.

در ابتدای فصل جالب اینجاست که مربیان زیادی از سوی باشگاه استقلال به ریکاردو ساپینتو برای حضور در کادر فنی معرفی شده بودند. مربی پرتغالی بعد از بررسی رزومه مربیان معرفی شده و  نشستی که با خسرو حیدری داشت، این مربی جوان را به عنوان دستیار خود برگزید و به طور حتم بر این باور بود این مربی می تواند به او و تیمش در مسیر کمک کند. آنها به اتفاق جام قهرمانی سوپر جام را از آن خود کرده اند و باید منتظر ماند و دید که آیا در ادامه مسیر موفق به تکرار قهرمانی در لیگ برتر و تصاحب جام قهرمانی حذفی می شوند یا خیر.