سرمربی تیم فوتبال استقلال به این نکته اذعان کرد که تیمش هفته قبل و در مصاف با تراکتور تبریز باید بهتر عمل می‌کرد.

ساپینتو: مدیریت باشگاه فقط از من حمایت کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در آستانه دیدار با تراکتور در یک شانزدهم نهایی جام حذفی در نشست خبری حضور یافت و درباره موارد مختلفی به گفت و گو پرداخت. مشروح صحبت‌های ساپینتو را در ادامه می‌خوانید:

**با همه بازیکنان صحبت کردم

بعد از بازی‌ای که هفته گذشته انجام دادیم تمام بازیکنان را به جلسه بردم تا نقاط مثبت و منفی بازی را به آنها نشان دهم. درباره این دیدار با آنها صحبت کردم. ما باید بهتر ظاهر می‌شدیم.

**تراکتور دو گل به ما زد، اما بهتر از ما نبود

در هفته‌ای که گذشت روی مشکلات‌مان تمرین کردیم و  تیم ما در بازی فردا آماده‌تر و بهتر خواهد بود. درست است که تراکتور هفته قبل دو گل به ما زد، ولی به این معنا نبود که از ما بهتر بودند. تراکتور اما، جنگنده‌تر بود و در نبردهای هوایی بهتر از ما کار کرد، ضمن اینکه از اشتباهات بازیکنان استقلال استفاده کرد. ما نباید از این اشتباهات مرتکب شویم.

**می‌خواهیم قهرمان حذفی شویم و باید ببریم

در دیدار با تراکتور در لیگ برتر بازی‌مان را انجام ندادیم. در برابر این تیم‌ها باید تحرک بیشتری داشته باشیم، با اعتمادبه‌نفس بازی کرده و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم. اولین هدف ما در دیدار فردا پیروزی است. ما می‌خواهیم جام بگیریم و برای رسیدن به این موضوع، اولین هدف ما برتری مقابل تراکتور خواهد بود.

**شایعه نارضایتی باشگاه استقلال؟

من انتقادها را جایی نخواندم و اگر چیزی بود شخصی می‌گفتند، ولی چیزی که از مدیریت باشگاه دریافت کردم، فقط حمایت بوده است. در حال حاضر جو بین همه خوب است و با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل رابطه خوبی داریم. همه مثبت هستیم و همه برای دیدار فردا متحد شده‌ایم.

ادامه دارد...