کی لیان امباپه و لیونل مسی، دو ستاره پاری سن ژرمن، برای اولین بار پس از فینال جام جهانی با هم روبرو شدند.

پاری سن ژرمن: امباپه و مسی، محتاطانه در دیدار مجدد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امباپه روز پنجشنبه به تمرینات پاری سن ژرمن برگشت تا برای اولین بار پس از فینال جام جهانی 2022 قطر با مسی روبرو شود.

هرچند تمرینات این دو نفر در دو فضای متفاوت برگزار شد و این دو بازیکن در مسیر یکدیگر قرار نگرفتند اما آنها پیش و پس از این تمرین با یکدیگر روبرو شدند و لوپاریزین درباره رویارویی این دو رقیب هم تیمی گزارشی منتشر کرده است.

مسی پس از فینال جام جهانی 2022 قطر که با پیروزی و قهرمانی آرژانتین برابر فرانسه همراه بود به روساریو، شهر محل تولدش، رفت تا به همراه خانواده استراحت کند. در همین حال، امباپه به پی اس جی برگشت و حتی در دو بازی نیز این تیم را همراهی کرد.

وقتی زمان بازگشت این ستاره آرژانتینی به پاریس رسید، امباپه تصمیم گرفت فرانسه را به مقصد آمریکا ترک کند و به همراه اشرف حکیمی به تعطیلاتی چند روزه رفت.

همین باعث شد که رویارویی این دو بازیکن تا پنجشنبه هفته گذشته طول بکشد و آنها یکدیگر را برای اولین بار در رختکن دیدند، هرچند به دلیل شرایط متفاوتی که داشتند در زمین کنار یکدیگر تمرین نکردند.

اما لوپاریزین مدعی شده است که رابطه بین این دو بازیکن برخلاف چیزی که شاید تصور بسیاری از هواداران بود بسیار گرم بود و آنها یکدیگر را صمیمانه در آغوش کشیدند.

آخرین باری که مسی و امباپه همدیگر را دیده بودند در تاریخ 18 دسامبر 2022 در ورزشگاه لوسیل دوحه بود که جایزه بهترین بازیکن جام جهانی و بهترین گلزن این رقابت‌‎ها را از آن خود کرده بودند.

با توجه به اتفاقاتی که در جریان بازی این دو تیم در جام جهانی رخ داد و همچنین حواشی بسیاری که پس از آن با توجه به کری‌های مطرح شده از سوی بازیکنان آرژانتین و خصوصا امیلیانو مارتینز علیه امباپه به وجود آمده بود، پیش‌بینی می‌شد که رابطه این دو بازیکن تحت تاثیر قرار بگیرد اما به نظر می‌رسد که آنها حداقل فعلا همچنان رابطه خوبی با هم دارند.