بهترین گلر جام جهانی قطر همچنان روی مدار درخشش درون دروازه قرار دارد.

دی بو مارتینز می‌خواهد مسی گلرها باشد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استون‌ویلا که بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی به دلیل بهره‌مندی از امیلیانو دیبو مارتینز، سنگربان تیم قهرمان جهان، توجه بیشتری در فوتبال اروپا به خود جلب گرده، شب گذشته با برتری برابر لیدزیونایتد ویلاپارک را به جنون رساند.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که دیبو، ستاره استون‌ویلا به مانند بازی برابر ولوز، بار دیگر با فوق‌واکنش‌های خود، شاگردان اونای امری را برنده از زمین خارج کرد.

دیبو که دقایقی قبل با رشادت در هنگام خروج از دروازه علاوه بر ممانعت از گلزنی بازیکن لیدز، برخورد شدیدی از ناحیه سر با بازیکن حریف پیدا کرده بود، در واپسین دقایق نیمه اول با یک واکنش خیره‌کننده، هریسون، ستاره لیدز را شگفت‌زده کرد.

روی یک حرکت پاس قطری به گوشه محوطه، بازیکن لیدز با ارسال پاسی دقیق، هریسون را در دهانه دروازه با گل خالی مواجه کرد و در حالی که این بازیکن ضربه‌ای معمولی برای باز کردن دروازه زده بود، این مارتینز بود که با جهشی تماشایی، موقعیت گل صد درصد حریف را مهار کرد.

مارتینز که ستاره آرژانتین در فینال جام جهانی بود، با این واکنش خود یاد و خاطره سیو تاریخی کاسیاس در مقابل سویا را زنده کرد تا به این ترتیب این بار با این مهار شگفت‌انگیز، سوژه رسانه‌ها شود.

گفتنی است استون‌ویلا در نهایت این بازی را با درخشش ادامه دار امی مارتینز، دو بر یک برد تا روزهای خوب این تیم با اونای امری تدوام پیدا کند.