معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به رویکرد مردمی دولت سیزدهم بر لزوم نظارت مردم بر روند کار کارگزاران دولت تاکید کرد.

مدیران دولت سیزدهم تعطیلی ندارند/ لزوم نظارت مردمی بر کار مدیران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به رویکرد مردمی دولت سیزدهم بر لزوم نظارت مردم بر روند کار کارگزاران دولت تاکید کرد.

روح‌الله سلگی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌ های فرهنگی وسیاسی مازندران، گفت: نظارت مردم بر کار مدیران محور فعالیت در دولت مردمی سیزدهم است.

وی با اشاره به تلاش دولت در گره گشایی از مشکلات مردم و کشور، اظهار کرد: دولت سیزدهم برای مدیران اجرایی تعطیلی ندارد. مدیران همواره باید مانند رئیس دولت که تعطیلی ندارد، در حال خدمت رسانی بی‌منت باشند.

این مسئول سیاسی با تاکید بر الزام مدیران دولت سیزدهم به کارگشایی برای مردم، افزود: مدیران ضمن تلاش برای گره‌ گشایی‌ها، موانع و مشکلات را با مردم در میان بگذارند.

سلگی با اشاره به فتنه اخیر و سواستفاده‌های معاندان از برخی نارسائی‌ها، تصریح کرد: به فرمایش رهبرمعظم انقلاب نباید بگذاریم زخم سرباز کند تا مگس صفتان معاند روی آن بنشینند و جولان دهند.

وی با تاکید بر لزوم گفت‌وگو با مردم ،افزود: راه اندازی نهضت گفت‌وگو در کشور برای گفت‌وگوهای سازنده با گروه‌های مختلف مردمی ضرورت دارد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به فرصت محدود خدمت رسانی ،خاطرنشان کرد: مدیران باید فرصت ایجاد شده برای خدمت به نظام اسلامی و مردم را در این برهه قدر بدانند چراکه فرصت‌ها چون ابر بهاری می‌گذرند.

این مسئول افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل چالش‌های توسعه‌ای استان از توان نخبگان و ایده‌های جوانان مبتکر و خلاق بهره بجویند.

سلگی تصریح کرد: بکارگیری ظرفیت جوانان و نخبگان در روند پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم اصل حیاتی است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، گفت: مدیران با رویکرد حل‌المسائلی در دستگاه‌های تابعه مازندران، بانک ایده راه‌اندازی کنند.